Read later
  • Written by 
  • Andromeda: A Galaxy Full of Possibilities

    Andromeda: A Galaxy Full of Possibilities

    Προσδοκίες & προβλέψεις για νέο Mass Effect κεφάλαιο

    Προσοχή: Το παρόν κείμενο περιέχει spoilers πάνω στην αρχική τριλογία

    Πέρασαν πέντε χρόνια από το κλείσιμο της τριλογίας Mass Effect. Η τελική φράση του stargazer «One more story…» μας στοίχειωσε και έδωσε αφορμή για απεριόριστες συζητήσεις και εικασίες για το που και πως θα εξελιχθεί το επόμενο κεφάλαιο στο σύμπαν της επικής σειράς που μας χάρισε η BioWare. Το studio δημιούργησε ένα σύμπαν με τόσο πλούσιο κυρίως αλλά και back up story μέσα απ’ το οποίο μπορούν να ειπωθούν ατέλειωτες ιστορίες. Το Mass Effect ξεχώρισε για δυο κυρίως στοιχεία. Όχι για τα γραφικά και το gameplay τόσο τα οποία βέβαια εξελίχθηκαν και βελτιώθηκαν αισθητά από παιχνίδι σε παιχνίδι ,αλλά κυρίως στο καθηλωτικό σενάριο και στο χτίσιμο των χαρακτήρων, τόσο του κεντρικού ήρωα, όσο και αυτών που τον πλαισίωναν. Είναι εξαιρετικά δύσκολο αυτό που κατόρθωσε η BioWare. Να φτιάξει τόσους πολλούς χαρακτήρες, να τους δώσει από μια μοναδική προσωπική ιστορία, να αφήσει τον παίκτη να τους ανακαλύψει, να δεθεί μαζί τους και να νοιαστεί μέχρι το τέλος.

    Πλέον δεν πολεμούσες μόνο για σένα, την ανθρωπότητα ή το καθήκον σου ως Allianse soldier, ένιωθες την ανάγκη να πολεμήσεις, να σταθείς στα πόδια σου και να τα καταφέρεις για τους φίλους που σε στήριξαν στα δύσκολα, πολέμησαν στο πλάι σου και πίστεψαν σε σένα από την αρχή μέχρι το τελευταίο λεπτό. Ήταν αυτός ο δεσμός που σπάνια συναντάς σε άλλα παιχνίδια. Και προσωπικά μπορώ να πω ότι σε κανένα άλλο δεν το έχω βιώσει τόσο έντονα. Δε θα ξεχάσω ποτέ το πνίξιμο που ένιωθα προς το τέλος του 3 πριν την τελική μάχη που καταλάβαινες ότι αυτή τη φορά δεν ήταν απλά μια αποστολή αυτοκτονίας,  όδευες προς τη μάχη όλων των μαχών σε έναν δρόμο χωρίς επιστροφή. Δεν θα ξεχάσω το ράκος που ένιωθα όταν έπρεπε να πω το αντίο σε κάθε ένα χαρακτήρα ξεχωριστά και δε θα ξεχάσω τη δύναμη στα λόγια του Garrus που ήταν μαζί μου από την αρχή αυτού του ταξιδιού να μου λέει «Πήγαινε εκεί έξω και δώσε κόλαση, έχεις γεννηθεί γι’ αυτό». Παρόλο που το ίδιο σκηνικό είχε παιχτεί στο τέλος του Dragon Age Origins, στο Mass Effect αντιλαμβανόσουν το πόσο πολύ το ίδιο studio ξεπέρασε τον εαυτό του και το πόσο η σειρά Dragon Age βοήθησε το Mass Effect να γίνει αυτό που έγινε.

    Τι να πρωτοθυμηθείς σε αυτή τη σειρά και να μη σε πιάσει ρίγος, τη πρώτη επαφή με το ολόγραμμα του Sovereign στον Virmire που με την  επιβλητική φωνή του σου έλεγε ότι τα λόγια σου για αντίσταση είναι άδεια όπως το μέλλον σου; Την αποκάλυψη του Vigil στον Ilos για την ταυτότητα των Reapers και την πτώση των Protheans; Την αναγέννηση του Normandy καθώς έβγαινε απ’ το σταθμό του Cerberus; Την suicide mission; Την εικόνα των εκατομμυρίων Reapers να καταφθάνουν στον γαλαξία; Τον θάνατο του αγοριού καθώς ο Shepard έφευγε απ’ τη Γη; Τη θυσία του Mordin και του Legion; Τον Garrus να σου δείχνει το σπίτι του στον Palaven να καίγεται; Την απόγνωση του Shepard όταν έπεσε η Thessia; Τον Joker που προσπαθούσε να σε κάνει να γελάσεις παρόλο που οι Reapers μόλις είχαν επιτεθεί στην αποικία που έμενε οι οικογένειά του; Τον λυγμό στη φωνή του Elcor στη Citadel να σου λέει ότι οι Reapers αφάνισαν το είδος του; Τον λόγο του Hackett προς τον στόλο πριν την τελική επίθεση; Το «I’m proud of you»  του Aderson καθώς πέθαινε; Τα flash back με τους συντρόφους σου υπό τον ήχο του «An End Once and for All» καθώς ο Shepard εκπλήρωνε την τελευταία του αποστολή; Αλήθεια τι μπορείς να πρωτοθυμηθείς; Ακόμα κι’ αν δε θυμάσαι πλήρως τις λεπτομέρειες, στο μυαλό είναι χαραγμένο το δέος που σε έκανε να νιώσεις και να το διαχωρίσεις στη καρδιά σου ως κάτι επικό.

    Βρισκόμαστε μόλις μερικές μέρες πριν την κυκλοφορία του επόμενου Mass Effect κεφαλαίου και τα trailer έχουν αρχίσει να πέφτουν βροχή. Με βάση αυτά θα εκφράσουμε τις προσδοκίες, τις ανησυχίες και τις προβλέψεις μας για το τι πιστεύουμε και θέλουμε να δούμε στο σύμπαν του Mass Effect Andromeda. Γνωρίζουμε λοιπόν ότι λίγο πριν την εισβολή των Reapers στο 3, έφυγαν αρκετές Arks με προορισμό τον γαλαξία της Ανδρομέδας (μιας και είναι ο πιο κοντινός γαλαξίας στον δικό μας) επανδρωμένες με όλες τις φυλές, την τεχνολογία και τον πολιτισμό του Milky Way. Ουσιαστικά είναι «κιβωτοί» διάσωσης (ένα plan B), σε περίπτωση που ο Shepard δεν τα καταφέρει. Οι επιβάτες μπήκαν σε pods κρυογενετικού ύπνου ελεγχόμενα από AI’s, φτάνοντας στον προορισμό τους ύστερα από 600 χρόνια μετά τα γεγονότα του 3. Οι Arks έχουν ως κεντρικό hub, έναν διαστημικό σταθμό το λεγόμενο Nexus (τύπου Citadel) ο οποίος όντας κατασκευασμένος βιαστικά δεν είναι ολοκληρωμένος. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην έχουν επανέρθει όλοι οι ταξιδιώτες από τον κρυογενετικό ύπνο, καθώς ο ανολοκλήρωτος σταθμός δεν έχει την απαραίτητη ενέργεια για κάτι τέτοιο. Οι πρωταγωνιστές μας αυτή τη φορά θα είναι δυο Alliance soldiers αδέρφια, ο Scott και η Sara Ryder. Ο πατέρας τους Alec Ryder είναι ένας βετεράνος N7 Alliance soldier ο οποίος συμμετείχε στον First Contact War με τους Turians και θεωρείται λόγο της εμπειρίας και της εκπαίδευσής του, η αιχμή του δόρατος στην προσπάθεια την ανθρωπότητας να βρει νέο σπίτι. Αυτά είναι τα λίγα στοιχεία που μέχρι σήμερα γνωρίζουμε.

    Αν και ασφαλές συμπέρασμα όπως είναι αναμενόμενο δεν μπορώ να βγάλω, αλλά μπορώ ως ένας gamer που λατρεύει τη σειρά, να εκφράσω τους προβληματισμούς μου έστω κι’ αν αποδειχτούν αβάσιμοι. Να σας πω την αλήθεια τα αρχικά trailer δεν με ενθουσίασαν, απεναντίας επέκτειναν τις φοβίες μου οι οποίες βασίζονται στο ότι ένα σοβαρό μέρος των ανθρώπων πίσω απ’ την ανάπτυξη και το σενάριο έχει αποχωρήσει, με βασική κατά τη γνώμη μου απώλεια του «κεφαλιού» πίσω από το Mass Effect Trilogy (και όχι μόνο), Casey Hudson. Η πιο action κατεύθυνση που έχει πάρει η σειρά στο gameplay από παιχνίδι σε παιχνίδι είναι εμφανής και τη συγκαταλέγω στα θετικά. Αν μη τι άλλο οι μάχες στο Mass Effect 3 με τα biotic και tech combos ήταν απολαυστικές και στο Andromeda δείχνουν ακόμα πιο δουλεμένες και απολαυστικότερες. Οι προβληματισμοί μου δεν έχουν να κάνουν με το gameplay ή το setting, αλλά με τα δυο βασικά στοιχεία που έκαναν το Mass Effect να ξεχωρίσει. Την ιστορία και την ανάπτυξη των χαρακτήρων. Οι χαζοχαρούμενοι διάλογοι και φωνές που άκουσα στο trailer της loyalty mission της Peebee (τι όνομα κι’ αυτό) λες και μια παρέα παιδιών πάνε σχολική εκδρομή, αρχικά με απογοήτευσαν. Βάζοντας όμως τις σκέψεις μου σε μια σειρά (και με αρκετή αισιοδοξία) θέλω να πιστεύω ότι όλο αυτό είναι επιτηδευμένο και θα εξηγηθώ παρακάτω.

    Καταρχάς πιστεύω ότι το παιχνίδι θα είναι πολύ κοντά στο πρώτο Mass Effect και είναι λογικό. Νέος γαλαξίας, νέοι χαρακτήρες, νέες συνθήκες, πρέπει να δοθεί χρόνος και χώρος να γνωρίσει ο παίκτης τους χαρακτήρες ώστε να χτιστεί ο δεσμός με αυτούς και να κερδίσει απ’ το μηδέν τον όρο «έπος». Άλλωστε ας μη ξεχνάμε ότι η επική διάσταση της τριλογίας ξεκίνησε προς το τέλος του Mass Effect 1 κορυφώνοντας σιγά σιγά μέχρι το 3. Το πρώτο παιχνίδι αν θυμάστε καλά βασιζόταν στην εξερεύνηση και στη γνωριμία του σύμπαντος/χαρακτήρων. Ακόμα και ο ίδιος ο χαρακτήρας του Shepard όπως γίνεται σε όλα τα καλοδουλεμένα σενάρια, δεν έμεινε ίδιος. Ξεκίνησε ως Alliance soldier, έγινε Spectre, εντάχθηκε στο Cerberus και τέλος έγινε σύμβολο ελπίδας όλου του γαλαξία.

    Η Ανδρομέδα είναι ένας νέος γαλαξίας με ολοκαίνουργιους υπό ανακάλυψη εχθρούς και φίλους. Οι βάσεις για ένα κλίμα εντάσεως στυλώνονται με τους «πρόσφυγες» του Milky Way να προσπαθούν να εγκατασταθούν. Είναι αναμενόμενο κάποιοι να αντιδράσουν αρνητικά ή συμφεροντολογικά μιας και φέρνουν γνώση, όπλα και τεχνολογία (απ' ότι έχουμε δει) αρκετά πιο ανεπτυγμένα. Προβλέπω ο πατέρας Ryder θα φύγει σχετικά γρήγορα απ’ το παιχνίδι, ίσως μέσω ενός τραγικού γεγονότος όπως έγινε με τον Nihlus στο ME1, αποκαλύπτοντάς μας τον αρχικό «κακό» του παιχνιδιού. Έτσι με αυτόν τον τρόπο θα αναγκαστούν τα παιδιά του να πάρουν τον έλεγχο. Κι' εδώ ακριβώς θα μου άρεσε να δω τα χαζοχαρούμενα που είδαμε στα βίντεο να ωριμάζουν και να σοβαρεύουν απότομα. Πιστεύω ότι η BioWare θα μας παραπλανήσει με τον Αrchon ο οποίος φαίνεται να είναι ο κεντρικός κακός. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτός θα παίξει τον ρόλο του Saren και οι πραγματικοί κακοί θα αποκαλυφθούν λίγο πριν το τέλος. Επίσης πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι οι Krogans που είναι στα Arks δεν πήραν ποτέ τη θεραπεία στη genophage.

    Πως λοιπόν θα αντιδράσουν όταν θα μάθουν ότι υπάρχει θεραπεία και ποιος θα το εκμεταλλευτεί αυτό για να αποκτήσει πρόσβαση σε ένα στρατό από krogan ή μερικούς inside σαμποτέρ στις Arks; Άλλωστε το «διαίρε και βασίλευε» είναι γνωστή τακτική των Reapers. Και τι εννοώ. Γνωρίζουμε ότι οι Reapers είναι μιλιούνια, ζουν απενεργοποιημένοι στο deep space και ότι στέλνουν έναν σε κάθε γαλαξία (στη δική μας περίπτωση τον Sovereign) για να ελέγχει πότε ο πολιτισμός θα φτάσει το peek του να τον θερίσουν. Επίσης μετά τα γεγονότα στο Mass Effect 2, οι Reapers δεν έχουν πρόσβαση στα mass relays. Πόσο μάλλον μετά τα γεγονότα του 3. Οπότε όσα διαδραματίστηκαν στο τέλος του Mass Effect 3 δεν έχουν επηρεάσει αυτούς που έμειναν πίσω στο deep space. Έτσι για να φτάσουν σε κάποιο γαλαξία θα έπαιρνε αρκετά χρόνια. Στα μέχρι τώρα βίντεο βλέπουμε ότι υπάρχουν απομεινάρια άγνωστων αρχαίων πολιτισμών που προφανώς ακόμα οι κάτοικοι της Andromeda ανακαλύπτουν ή έχουν ήδη ανακαλύψει κρατώντας το μυστικό. (Ίσως κάποια τεχνολογία εφάμιλλη με αυτή των Protheans;)Μήπως ο κύκλος συγκομιδής προϋπήρχε και στην Ανδρομέδα, αλλά οι κάτοικοί της δεν έχουν φτάσει ακόμα στο peek; Και μήπως ο ερχομός των δικών μας με την τεχνολογία που διαθέτουν άθελά τους σπρώξουν στο να κλείσει ο κύκλος και να σημάνει τον ερχομό των Reapers;

    Επίσης μη ξεχνάμε και τους Leviathans οι οποίοι έμμεσα ευθύνονται  για τη δημιουργία των Reapers. Οι Leviathans ήταν το πρώτο οργανικό (θαλάσσιο) είδος πριν δισεκατομμύρια χρόνια με indroctrination ικανότητες. Λόγω αυτής της ικανότητας θεώρησαν τους εαυτούς τους ως υπέρτατη φυλή υποδουλώνοντας τα υπόλοιπα οργανικά είδη (χωρίς τα ίδια να έχουν επίγνωση της κατάστασής τους) για να τους υπηρετούν, ενώ εκείνοι έμεναν κρυμμένοι μακριά από βλέμματα στις αβύσσους των ωκεανών. Όταν τα άλλα είδη δημιούργησαν συνθετικούς οι οποίοι στράφηκαν εναντίων των δημιουργών τους,  οι Leviathans ανέπτυξαν μια τεχνητή νοημοσύνη η οποία θα είχε ως σκοπό να τερματίσει τον πόλεμο μεταξύ οργανικών και συνθετικών διατηρώντας τη ζωή με κάθε κόστος. Όμως η A.I συμπέρανε ότι μέρος του προβλήματος ήταν οι ίδιοι οι Leviathans αποφασίζοντας να στραφεί εναντίων τους δημιουργώντας τον πρώτο Reaper (Harbinger) κατά εικόνα και ομοίωσή τους, απορροφώντας την γενετική ύλη τόσο των ίδιων όσο και των άλλων ειδών κατασκευάζοντας στη συνέχεια ολοένα και περισσότερους Reapers που θα εξυπηρετούσαν τον σκοπό της.

    Σφετερίζοντας όμως την τεχνολογία των άλλων ειδών οι Leviathans κατάφεραν να ταξιδέψουν στο διάστημα και να κρυφτούν σε διάφορα μέρη του γαλαξία. Παρόλο που είχαν τη δυνατότητα να βοηθήσουν όταν σκότωσαν ένα από τους πρώτους Reapers (τον λεγόμενο «Leviathan of Dis» που αργότερα οι Batarians θα ανακάλυπταν και θα γινόντουσαν intocrinated agents ανοίγοντας την πύλη για να επιτεθούν οι Reapers στον γαλαξία), επέλεξαν να μείνουν αμέτοχοι θεατές στη σφαγή των ειδών στους αναρίθμητους κύκλους εξάλειψης, διαγράφοντας κάθε τόσο τα ίχνη τους. Υπάρχει όμως περίπτωση να είχαν την ίδια ιδέα με τους Pathfinders, να ταξίδεψαν και να κρύφτηκαν σε άλλον γαλαξία όπως αυτόν της Ανδρομέδας, βρίσκοντας εκεί νέα είδη ή φέροντας μαζί τους indoctrinated οργανικούς ή συνθετικούς από τον Milky Way ως σκλάβους. Ας μη ξεχνάμε ότι η κυριαρχική φύση τους ήταν ξεκάθαρη και στον ίδιο τον Shepard όταν του είπαν ότι θα τον κρατήσουν σκλάβο για τις ανάγκες τους πριν εκείνος τους μεταπείσει και στην ουσία τους αναγκάσει να βοηθήσουν εφόσον η κρυψώνα τους έγινε γνωστή στους Reapers. Ήταν παραπάνω από ξεκάθαροι ότι δεν έχουν καμία διάθεση να επεκτείνουν αυτή τη «συνεργασία» όταν οι Reapers ηττηθούν.

    Όμως αφού οι Reapers τώρα γνωρίζουν την ύπαρξη των αρχαίων δημιουργών τους (υποθέτοντας πάντα ότι ένα μεγάλο μέρος αυτών βρίσκεται ακόμα στο deep space) προφανώς και θα θελήσουν να κλείσουν αυτή την ανοιχτή υπόθεση. Ωστόσο στον γαλαξία της Ανδρομέδας είδαμε στα trailers ότι συνθετικά πλάσματα επιτίθενται σε οργανικούς. Οπότε φτάνοντας οι Pathfinders στον προορισμό τους υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βρεθούν μπροστά σε πόλεμο που έχει ήδη ξεσπάσει μεταξύ των οργανικών και συνθετικών ή μπορεί η άφιξή τους να τον προκαλέσει στα πλαίσια της εξερεύνησης. Έτσι πιστεύω ότι στήνεται ένα πολύ όμορφο σκηνικό στο οποίο θα κλιμακωθεί η ένταση μεταξύ των Pathfinders και των Andromenians στο οποίο θα δούμε νέες έχθρες και συμμαχίες σε έναν πόλεμο βιτρίνα πίσω απ’ τον οποίο τα νήματα ίσως θα κινούν οι Leviathans ή κάποιοι άλλοι προκειμένου να διατηρήσουν την κυριαρχία τους.

    Όποια εκδοχή και να πάρουμε είτε με την εύρεση τεχνολογίας από ερείπια αρχαίων πολιτισμών που προϋπήρχαν στην Andromeda, είτε με τους δικούς μας να φέρουν αυτή τη τεχνολογία ξεκινώντας μια αλυσιδωτή αντίδραση διαμάχης, είτε με την αποκάλυψη ότι υπάρχουν Leviathans στον νέο γαλαξία που θα υπερασπίζονταν την απειλούμενη κυριαρχία τους, όλα αυτά είναι ένας πολύ καλός λόγος για να κάνουν οι Reapers την εμφάνισή τους. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον (και προσωπικά θα με έκανε να περιμένω σαν τρελός το επόμενο παιχνίδι) αν στο τέλος, αφού έχει νικηθεί ο αρχικός εχθρός (Αrchon) και γνωρίζοντας δια στόματος BioWare ότι ένα μέλος της ομάδας του Shepard θα εμφανιστεί, να δούμε την Liara ως Shadow Broker στην Matriarch φάση της πλέον να προειδοποιεί τις Arks ότι ο πραγματικός εχθρός επιστρέφει! Όπως και να’ χει, λίγες μέρες μένουν ακόμα να ανακαλύψουμε την αλήθεια. Μέχρι τότε περιμένω στα σχόλια τις δικές σας προβλέψεις, σκέψεις ή ανησυχίες.

    Λεωνίδας Στραβάκος

    Βρείτε το συντάκτη: Facebook | Twitter | leonidasstrabakos@unboxholics.com

    Login to post comments
    Comments (16)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      Spank
      Spank 22/03/2017 16:17:19
      Προσωπικά αν και δεν εχω κανένα απο τα προηγούμενα πήρα το origin access να δοκιμάσω και να δω αν μου αρέσει το παιχνίδι , απο εκει και πέρα ξέρω οτι χάνω προφανώς αρκετά πράγματα απο την ιστορία αφου δεν εχω παίξει τα προηγούμενα αλλα πηράζει να το αρχίσω απο αυτο το παιχνίδι ενοω οσο αφορά την ιστορία ?
    • Comment Link
      SteaM10
      SteaM10 21/03/2017 21:01:45
      Αγαπητέ Λεωνίδα με έκανες να εγκαταστήσω πάλι το 1ο παιχνίδι και να τελειώσω την τριλογία για άλλη μία φορά μια και δεν το βλέπω να παίζω το Andromeda τους επόμενους μήνες/χρόνια λόγω παλαιού pc.
      Φοβερό κείμενο. Συγχαρητήρια. :)
    • Comment Link
      NinjaZ Gr
      NinjaZ Gr 21/03/2017 16:16:49
      Andromeda: A Galaxy Full of BULLSHIT
    • Comment Link
      GenerationX
      GenerationX 21/03/2017 01:23:10

      Δεν ξερω τι καλο βλεπει ο φιλος Generation που το προμοτάρει πολυ το game.


      Έχω παίξει 2 ώρες και κάτι και σε αυτές της 2 ώρες η μουσική το σενάριο όσο έχω δη και το gameplay με τα γραφικά είναι άριστα τα facial animation ναι είναι λίγο ξύλινα σε μερικούς χαρακτήρες αλλα δεν με πειράζουν τόσο μόλις τελείωσα το trial και περιμένω την full εκδοσή πάντα σε retail για να το συνεχίσω .
    • Comment Link
      Argaliad
      Argaliad 20/03/2017 15:56:26
      Καταπληκτικο κειμενο ως φαν της σειρας με καλυπτει πλήρως όπως και ολους μας που εχουμε παιξει την τριλογια καμποσες φορες. Τωρα οσοι εχετε δει comment μου απο την πρωτη στιγμη που βγηκε trailer ειχα καταθεσει τους φοβους μου που τους θεωρουσα σιγουρους για τα γουστα μου τουλαχιστον και στο forum και στα αρθρα και δυστυχως με κανα διωρο σε video youtube και τα reviews που βγηκαν σημερα για ακομα μια φορα μετα το φιασκο του mafia 3 που παλι την ειχα ψιλιαστει δυστυχως επιβεβαιωθηκα και στο Andromeda . Λογικα θα το παιξω καποια στιμγη και θα προσπαθησω να μάρεσει αλλα δυστυχως το game δειχνει να μπαζει απο παντου. Δεν ξερω τι καλο βλεπει ο φιλος Generation που το προμοτάρει πολυ το game αλλα προσωπικα το mass effect 1 που ηταν καπως τραχυ και δεν ηταν φιναρισμενο εκτος απο το συστημα μαχης που παλι δεν ηταν κακο στο τομεα storytelling-diallogue και ψυχη αν το θεσω ειναι επιπεδα πανω. Εχω κατσει και εχω δει κανα 2-3 ωρες walkthrougs και η διαλογοι και οι χαρακτηρες ειναι οπως ειχα πει και απο το πρωτο trailer High School επιπεδου με κλισε αστειακια και εφηβοι παν να κατακτησουν το συμπαν. Βασιζεται πολυ πανω στο Build του inquisition το οποιο για Dragon age ηταν κακο και συνεχιζει να δεινχει οτι πλεον δεν την νοιαζει την Bioware να κανει κατι σοβαρο παρα να πουλησει κανοντας check list να ικανοποιησει ολο το Δημογραφικο κοινο και ελπιζω να τις γυρισει Boomerang. Θες να εισαι social-justice-warrior κανε ενα game με ενα χαρακτηρα που να εχει καποια traits τα οποια θεωρουνται special και υποστιριξε το και αμα το κανεις καλα θα σου πω μπραβο αυτος ο αχταρμας που κανει τωρα τελευταια προπσπαθοντας να ικανοποιησει του παντες λεγοντας απελπιστικα κοιταξτε ειμαι special εχω αυτο και αυτο και αυτο για να καλυψει τα παντα κανει ακριβως το αντιθετο. Αν ολοι ειναι special κανεις δεν ειναι special . Το τελευταιο δεν θα το ανεφερα αλλα εχω παρατηρησει οτι προμοταρετε παρα πολυ τωρα τελευταια.

    • Comment Link
      NikeFerrari
      NikeFerrari 20/03/2017 15:42:05
      Δυστυχώς δεν βλέπω το νέο Mass Effect, ακόμη και να αποτελέσει μέρος νέας τριλογίας, να αγγίζει τα επίπεδα της πρώτης.

      Μακάρι να βγω λάθος. Πρώτος θέλω να βγω λάθος.
    • Comment Link
      Petsoulis
      Petsoulis 20/03/2017 12:43:38
      βγηκανε και τα πρωτα reviews.... οι φοβοι μας επαληθευτηκαν δυστηχως
    • Comment Link
      megathemiis
      megathemiis 20/03/2017 01:16:18
      Η σειρά Mass Effect έχει θρυλικό όνομα και προσωπικά βρίσκεται πολύ κοντά στην καρδιά μου. Έχω ξεκινήσει ήδη το Andromeda μέσω του Trial των 10 ωρών του EA Access. Θέλω να επισημάνω σε όλους όσους θα ταξιδέψουν επίσης στον φρέσκο Adromeda γαλαξία να μην επηρεαστούν από την υπερβολική αρνητικότητα που υπάρχει τις τελευταίες μέρες λόγω των μερικών ιδιότροπων animations και να δουν την συνολική εικόνα.

      Εκπληκτικό άρθρο Λεωνίδα! Συγκινήθηκα με την εισαγωγή!
    • Comment Link
      constantinos.souliotis
      constantinos.souliotis 19/03/2017 23:00:49
      Λεωνιδα, ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ. Ξερεις ποσες φορες ? Ουτε εγω μπορεσα να τις μετρησω. Απειρες. Τι υπεροχο κειμενο, και τι υπεροχα αποτυπωσες ολες τις σκεψεις σου, που αν οχι ολες, εστω οι μισες να ειναι αληθεις και να πραγματοποιηθουν θα μιλαμε για μια αξια και ομορφη συνεχεια στη σειρα που αγαπησαμε οσοι παιξαμε την τριλογια του Shepard. Εχω μεινει εδω και κανενα 15λεπτο και βαριανασαινω στην καρεκλα. Αχ.
    • Comment Link
      bravestar
      bravestar 19/03/2017 02:55:09
      Το εχω αναφερει και αλλες φορες,η σειρα mass effect αποτελει μια επικη τριλογια της gaming βιομηχανιας.Οσοι ασχοληθηκαμε με τα προηγουμενα εχουμε πολυ υψηλες προσδοκιες για το adromeda και κυριως απο το σεναριο.Γραφει ο λεωνιδας στο αρθρο οτι το mass effect ειχε καταφερει με μοναδικο τροπο να χτισει τους χαρακτηρες(με εξαιρεση τον τουμπανιασμενο james απο το 3 που ηταν αδιαφορος)τοσο του πρωταγωνιστη sheppard οσο και της υπολοιπης ομαδας και οσο περναγαν οι ωρες τοσο περισσοτερο δενοσουν μαζι τους.Οσοι δεν τερματισαν τα τρια πρωτα ισως τους φαινεται υπερβολικο αλλα ειναι η αληθεια.Δεν ξερω για εσας,εγω παντως μονο την jack ειχα πηδηξει...βιτσια...
    • Comment Link
      Στελιος
      Στελιος 17/03/2017 23:44:12
      Αχ τι μας κανεις Λεωνιδα...θαθαθα βαλω τα κλαματα!! λες να ειναι ετσι? φοβερο σεναριο αυτο. και μαλλον κατι τετοιο πρεπει να περιμενουμε. θα ειναι μεγαλο επος!! προσωπικα πιστευω οτι μπροστα σε κατι τετοιο τα περισσοτερα παιχνιδια που βγηκαν και θα βγουν στην πορεια θα ειναι απλα για να περναει η ωρα. Θα καταφερει λες η bioware να μας τιναξει τα μυαλα?? (παλι). χε χε!!
    • Comment Link
      GenerationX
      GenerationX 17/03/2017 15:35:12
      Λεωνίδα πέφτεις αρκετά μέσα στης πρόβλεψις σου πιες δεν θα σου πω δεν θέλω να σου ρίξω spoiler και ξεχνά τα facial animation που έχει γυνή χαμός για το τίποτα ελάχιστες φόρες δεν είναι καλά το σύστημα paragon renegade εξαφανίστηκε και βοηθάει πάρα πολύ το παιχνίδι σε μια συζήτηση έχεις ένα κάρο επιλογές και πληροφορίες να μάθεις και είναι πολύ ωραίο και φαίνεται να έχει πολύ κάλους χαρακτήρες που θα δεθείς μαζί τους για το σενάριο δεν μπορώ να σου πω πολλα από της 2 πρώτες ώρες άλλα φαίνεται απίστευτα ενδιαφέρον!
    • Comment Link
      GenerationX
      GenerationX 17/03/2017 15:25:33

      Όσο διαβάζω πάντως υπάρχει μια μικρή απογοήτευση από αυτούς που έχουν δοκιμάσει μια πρώιμη έκδοση (περιλαμβάνει τις 10 πρώτες ώρες νομίζω) όχι μόνο για τεχνικό τομέα αλλά και για story και χαρακτήρες που αποτελούν την δύναμη του παιχνιδιού. Η ομάδα που ασχολήθηκε είναι διαφορετική από αυτήν της αρχικής τριλογίας και υπάρχει και η φήμη πως η EA πίεζε πολύ για χαμηλότερο budget (δεν ξέρουμε όμως αν ισχύει).


      Καμιά σχέση οσι το έχουν δοκιμασι λένε τα καλύτερα οσι δεν το έχουν δοκιμασι έχουν μίνι με την καραμέλα που λέγετε facial animation και δεν βλέπουν τίποτα άλλο το παιχνίδι είναι πολύ κάλο μέχρι τώρα.
    • Comment Link
      Petsoulis
      Petsoulis 17/03/2017 14:02:29
      Όσο διαβάζω πάντως υπάρχει μια μικρή απογοήτευση από αυτούς που έχουν δοκιμάσει μια πρώιμη έκδοση (περιλαμβάνει τις 10 πρώτες ώρες νομίζω) όχι μόνο για τεχνικό τομέα αλλά και για story και χαρακτήρες που αποτελούν την δύναμη του παιχνιδιού. Η ομάδα που ασχολήθηκε είναι διαφορετική από αυτήν της αρχικής τριλογίας και υπάρχει και η φήμη πως η EA πίεζε πολύ για χαμηλότερο budget (δεν ξέρουμε όμως αν ισχύει).
    • Comment Link
      dmaravelis
      dmaravelis 17/03/2017 14:00:21
      Το προσπέρασα όλο, θα το διαβάσω αργότερα (μόλις ολοκληρώσω την τριλογία... :( )

      Σε ευχαριστούμε πολύ για το άρθρο!!!!!
    • Comment Link
      BraVeHeart
      BraVeHeart 17/03/2017 13:25:35
      Αγαπάς και πονάς Λεωνίδα. Αγαπάς και πονάς. Ελπίζω να μην απογοητευτούμε!
    MSI GL

    Tech & Science News