Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η πιο συγκινητική στιγμή του Pokémon: Όταν αποχαιρέτησε τον Ash με το τραγούδι που τα ξεκίνησε όλα

Το φινάλε του Pokémon Journeys μάς γέμισε νοσταλγία

Φωτεινή Λεβογιάννη

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Όταν ο Ash Ketchum νίκησε τον Leon στο φινάλε του Pokémon Journeys, η στιγμή ξύπνησε καθαρή παιδική νοσταλγία. Στη σκηνή της μεγάλης μάχης, οι δημιουργοί επέλεξαν να παίξουν το αρχικό theme song, αυτό που ξεκίνησε τα πάντα πριν από 25 χρόνια και οι fans δεν άντεξαν τη συγκίνηση.

Το να ακούς ξανά το I wanna be the very best τη στιγμή που ο Ash πετυχαίνει τον τελικό του στόχο, ήταν σαν να κλείνει ένας τεράστιος κύκλος. Δεν ήταν μια ακόμη νίκη, αλλά η κορύφωση ενός ταξιδιού που ξεκίνησε το 1997, όταν ένα παιδί ονειρευόταν να γίνει Pokémon Master.

Advertisement

Το επεισόδιο σηματοδότησε το τέλος μιας εποχής. Ο Ash και ο Pikachu αποχαιρέτησαν το κοινό ύστερα από πάνω από δύο δεκαετίες περιπετειών, φιλίας και μαχών που διαμόρφωσαν ολόκληρες γενιές. Τα social media γέμισαν συγκινητικά μηνύματα και βίντεο, καθώς οι fans γιόρτασαν το πιο συγκινητικό αντίο στο franchise.

Κι αν το Pokémon συνεχίζει τώρα με νέους ήρωες, αυτή η μουσική στιγμή υπενθύμισε γιατί ο Ash παραμένει θρύλος. Γιατί το ταξίδι του ήταν πάντα κάτι πολύ περισσότερο από απλές μάχες. Ήταν ένα μάθημα για τα όνειρα, τη φιλία και το να μην τα παρατάς ποτέ.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.