Οι πρώτες κριτικές για την πέμπτη και τελευταία σεζόν του The Bear έκαναν την εμφάνισή τους και, όπως φαίνεται, η βραβευμένη σειρά του FX και του Hulu ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει το κοινό της με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι περισσότεροι κριτικοί εμφανίζονται ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τα τελευταία επεισόδια, κάνοντας λόγο για ένα φινάλε που παραμένει πιστό στις αξίες που καθιέρωσαν τη σειρά ως μία από τις σημαντικότερες τηλεοπτικές παραγωγές των τελευταίων ετών.
Σύμφωνα με δεδομένα από το Rotten Tomatoes λοιπόν, η πέμπτη σεζόν συγκεντρώνει αυτή τη στιγμή ποσοστό 97% στο Tomatometer έπειτα από 34 κριτικές, με το consensus των κριτικών να αναφέρει ότι η σειρά ολοκληρώνεται με τη συναισθηματική ένταση και την αφηγηματική φινέτσα που τη συνόδευαν από την αρχή.
Παράλληλα, αρκετοί κριτικοί επαινούν τον τρόπο με τον οποίο η σειρά επιστρέφει στις πιο ανθρώπινες και συναισθηματικές πτυχές της. Ο Ben Travers του IndieWire σημειώνει ότι η σειρά ανταμείβει το κοινό που την ακολούθησε επί πέντε χρόνια, ενώ η Judy Berman του TIME υπογραμμίζει πως το φινάλε αναδεικνύει τη σημασία της συνεργασίας και του αμοιβαίου σεβασμού.
Ωστόσο, δεν απουσιάζουν και ορισμένες επιφυλάξεις. Η Alison Herman του Variety θεωρεί ότι η σειρά δεν καταφέρνει να αποτινάξει πλήρως τις αδυναμίες των προηγούμενων σεζόν, ενώ η Bellen Edwards του Mashable αποτελεί τη μοναδική αρνητική φωνή μέχρι στιγμής, χαρακτηρίζοντας τη νέα σεζόν ως μια χαμένη ευκαιρία με αμφιλεγόμενες δημιουργικές επιλογές.
Και τα οκτώ επεισόδια της πέμπτης και τελευταίας σεζόν του The Bear είναι πλέον διαθέσιμα μέσω Hulu και Disney+.