Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Sean Bean: “Προτιμώ να πεθαίνω στην οθόνη παρά να παίζω βαρετούς ρόλους”

Δεν τον νοιάζει να πεθαίνει ξανά και ξανά

Φωτεινή Λεβογιάννη

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Sean Bean: “Προτιμώ να πεθαίνω στην οθόνη παρά να παίζω βαρετούς ρόλους”

Ο Sean Bean έχει γίνει σχεδόν συνώνυμος με τον θάνατο των χαρακτήρων του και φαίνεται πως τουλάχιστον σε ένα βαθμό, αυτό είναι απόλυτα συνειδητό. Ο αγαπημένος ηθοποιός που ενσάρκωσε τον Boromir στον Lord of the Rings και τον Ned Stark στο Game of Thrones, εξήγησε πρόσφατα γιατί δεν τον ενοχλεί καθόλου που οι ρόλοι του έχουν συνήθως τραγικό τέλος. Μιλώντας στο Radio Times, ο Bean δήλωσε ότι:

Έπαιζα μερικούς σπουδαίους, αμφιλεγόμενους χαρακτήρες, που είχαν ζουμί και σκέφτηκα πως προτιμώ να τους παίζω και να πεθαίνω, παρά να παίζω έναν βαρετό χαρακτήρα που απλώς επιβιώνει.

Ο Sean Bean, λοιπόν, δεν φοβάται να αποχαιρετήσει έναν χαρακτήρα του, αρκεί αυτός να έχει ενδιαφέρον. Άλλωστε, ο θάνατος του Ned Stark ήταν από τις πιο σοκαριστικές και καθοριστικές στιγμές στην πρώτη σεζόν του Game of Thrones, αλλά και από τους λόγους που η σειρά κέρδισε τόση φήμη.

Advertisement

Ο ίδιος αναγνωρίζει το επαναλαμβανόμενο αστείο που γίνεται γύρω από τους συχνούς θανάτους του και το αντιμετωπίζει με χιούμορ, λέγοντας ότι:

Δεν με ενοχλεί πια. Και στο κάτω-κάτω, δεν είμαι στ’ αλήθεια νεκρός!

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.