Ευχάριστα νέα για τους fans του Digimon, καθώς σχεδόν τρία χρόνια μετά το τέλος του Digimon Ghost Game, μια ολοκαίνουργια σειρά anime ετοιμάζεται να κάνει πρεμιέρα τον Οκτώβριο του 2025, με τον τίτλο Digimon Beatbreak.
Η ανακοίνωση έγινε μέσα από το Digimon Con 2025 livestream, ενώ συνοδεύτηκε από ένα teaser trailer και ένα πρώτο key visual που αποκαλύπτει τη σιλουέτα του νέου ήρωα και του Digimon του. Αν και ακόμα δεν έχουν δοθεί πληροφορίες για την υπόθεση, τα ονόματα των χαρακτήρων και τον αριθμό των επεισοδίων, το επίσημο μήνυμα του trailer δίνει μια ιδέα για το τι έρχεται:
Μια ολοκαίνουργια σειρά anime. Ψηφιακές μορφές ζωής που καταβροχθίζουν τα συναισθήματα. Digimon Beatbreak. Οκτώβριος 2025.
Επιπλέον, εκτός από το teaser, παρουσιάστηκε και ένα ειδικό επετειακό short film για τα 25 χρόνια του franchise, που δείχνει τους ενήλικους DigiDestined πριν τα γεγονότα του φινάλε του Digimon Adventure 02.
Αν και οι αρχικές σειρές Digimon Adventure και Adventure 02 δεν είναι πλέον διαθέσιμες στις ΗΠΑ λόγω λήξης δικαιωμάτων, το reboot του Digimon Adventure (2020) παραμένει διαθέσιμο σε Crunchyroll και Hulu.
Δείτε το teaser trailer εδώ:
Must Read
Το Jujutsu Kaisen επιστρέφει με το πρώτο trailer της 4ης σεζόν
Το νέο anime του One Piece στο Netflix έρχεται το 2027 - Υπάρχει όμως ένα δυσάρεστο νέο!
Το Netflix φιλοξενεί μία από τις πιο τίμιες μεταφορές video game σε anime