Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Ουπς, το Facebook χάνει περισσότερα λεφτά από ποτέ στο metaverse

Νέα στοιχεία

Θέμης Μπολτσής
Θέμης Μπολτσής

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Ουπς, το Facebook χάνει περισσότερα λεφτά από ποτέ στο metaverse

Η Meta, μητρική εταιρία του Facebook, μόλις αποκάλυψε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2022 και όπως φαίνεται, το metaverse δεν τα πηγαίνει ιδιαίτερα καλά. Συγκεκριμένα, το φιλόδοξο εγχείρημα της εταιρίας χάνει περισσότερα χρήματα από ποτέ, με τον Mark Zuckerberg να ζητά από τους επενδυτές να εμπιστευτούν το μεγάλο του ρίσκο.

Περνώντας σε λεπτομέρειες, στο πλαίσιο τις αποκάλυψης των νέων οικονομικών στοιχείων, ο Zuckerberg απευθύνθηκε σε όσους αμφισβητούν το metaverse, τονίζοντας:

Advertisement

Κοιτάξτε, καταλαβαίνω ότι πολλοί μπορεί να διαφωνούν με αυτή την επένδυση, αλλά πιστεύω ότι θα εξελιχθεί σε κάτι πολύ σημαντικό. Ο κόσμος θα κοιτάζει πίσω μετά από μια δεκαετία και θα μιλάει για τη σημασία της δουλειάς που γίνεται εδώ.

Βέβαια, παρά τις καθησυχαστικές και βαρύγδουπες δηλώσεις του Zuckerberg, τα νούμερα είναι πραγματικά συγκλονιστικά. Το Reality Labs της Meta, το οποίο είναι υπεύθυνο για το metaverse, την ανάπτυξη των VR headsets της εταιρία κ.α., έχασε συνολικά 3.7 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα στο τελευταίο τρίμηνο, ενώ συνολικά έχει χάσει 9.4 δισεκατομμύρια μέχρι στιγμής μέσα στο έτος. Όσον αφορά τα έσοδα, το τμήμα γέμισε τα ταμεία με μόνο 285 εκατομμύρια δολάρια το τελευταίο τρίμηνο. Πρόκειται για τεράστια πτώση, της τάξεως σχεδόν του 50%, η οποία αποδίδεται κυρίως στις μειωμένες πωλήσεις του VR headset Quest 2, του οποίου η τιμή αυξήθηκε κατά 100 δολάρια τον Αύγουστο.

Μάλιστα, η Meta προειδοποίησε τους επενδυτές για ένα ακόμη πιο «κόκκινο» 2023, αναφέροντας:

Αναμένουμε ότι οι απώλειες για τη Reality Labs το 2023 θα αυξηθούν σημαντικά.

Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα η τιμή της μετοχής της Meta να πάρει την κατηφόρα, πέφτοντας κατά 20% μετά την ανακοίνωση ότι η αύξηση των εσόδων της μειώθηκε κατά 4%.

Advertisement

Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί πως ο Zuckerberg προσπάθησε να δώσει στους επενδυτές και μερικούς λόγους για να είναι αισιόδοξοι, τονίζοντας ότι το Facebook έχει περισσότερους καθημερινούς χρήστες από ποτέ άλλοτε, την ώρα που το Instagram και το WhatsApp έχουν και τα δύο πάνω από 2 δισεκατομμύρια χρήστες.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.