Καθώς όλα τα κράτη χαράσσουν μία πράσινη πολιτική για τα επόμενα χρόνια όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και ενώ γίνονται ανακοινώσεις για απαγόρευση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, η Lamborghini θέλει να κρατήσει ζωντανούς αυτούς τους κινητήρες και μετά το τέλος της δεκαετίας.
Ferrari, Aston Martin και McLaren ήδη κάνουν σχέδια για τη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή χωρίς να χάσουν τις υψηλές επιδόσεις που δικαιολογούν και τις εξωφρενικές τιμές. Η Lamborghini σχεδιάζει και αυτή να φέρει το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της στο δεύτερο μισό της δεκαετίας, ωστόσο θέλει να κρατήσει και τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πώς θα γίνει όμως κάτι τέτοιο όταν η ίδια η νομοθεσία δε θα το επιτρέπει;

Μετά την υβριδοποίηση, θα περιμένουμε να δούμε αν θα είναι εφικτό να προσφέρουμε οχήματα με μηχανές εσωτερικής καύσης μετά το 2030. Μία πιθανότητα είναι να κρατήσουμε αυτούς τους κινητήρες ζωντανούς με συνθετικά καύσιμα. – Stephan Winkelmann, CEO
Ακόμα κι αν η Lamborghini συνεχίσει την παραγωγή κινητήρων εσωτερική καύσης, ίσως να περιοριστεί στις χώρες που θα μπορεί να πουλάει τα οχήματά της, αφού αρκετές έχουν ανακοινώσει ήδη την απαγόρευσή τους από το 2025 ή το 2030. Ορισμένες χώρες όπως η Γερμανία, έχουν εξαιρέσεις για οχήματα που καταναλώνουν συνθετικά καύσιμα, αλλά καμία εταιρία δεν παράγει ακόμα τέτοιου είδους καύσιμα σε μεγάλη κλίμακα.
Must Read
Ελλάδα: Αλλάζει το φαρμακείο αυτοκινήτου – Τι πρέπει να περιέχει μέσα
O Πάπας Λέων ΙΔ είναι ο πρώτος που δοκίμασε την ηλεκτρική Ferrari Luce! (ΒΙΝΤΕΟ)
Στην Ιαπωνία δεν γίνεται να αγοράσεις αυτοκίνητο χωρίς να υπάρχει θέση πάρκινγκ