Το Ελ Σαλβαδόρ ήταν η πρώτη χώρα που υιοθέτησε το Bitcoin ως νόμιμο νόμισμα δίπλα στο αμερικανικό δολάριο και τώρα πάει την υποστήριξή του στο κρυπτονόμισμα σε άλλα επίπεδα. Όπως αποκάλυψε ο Πρόεδρος της χώρας, Nayib Bukele, σκοπεύει να χτίσει μία νέα πόλη την οποία θα ονομάσει “Bitcoin City”, στους πρόποδες ενός ηφαιστείου.
Η πόλη θα έχει το σχήμα ενός νομίσματος και στο κέντρο της θα έχει ένα τεράστιο σύμβολο του Bitcoin. Θα τροφοδοτείται με ενέργεια από ένα γεωθερμικό εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας για να υποστηριχτεί το mining των κρυπτονομισμάτων, ενώ στην πόλη δε θα υπάρχουν φόροι.
Κατοικίσιμες περιοχές, βιομηχανικές περιοχές, υπηρεσίες, μουσεία, διασκέδαση, μπαρ, εστιατόρια, αεροδρόμιο, λιμάνι, σιδηρόδρομος – όλα θα είναι αφιερωμένα στο Bitcoin.
¡El Salvador será el primer país del mundo en tener una #BitcoinCity!
— Casa Presidencial ?? (@PresidenciaSV) November 21, 2021
Estará entre la ciudad de La Unión y Conchagua. Las personas podrán vivir en La Unión pero trabajar en la #BitcoinCity. Pronto empezarán a ver todos los beneficios, cuando el desarrollo y la inversión llegue. pic.twitter.com/21bx7Yc5aJ
Ο Bukele δεν πρόσφερε κάποιο χρονοδιάγραμμα για τη δημιουργία της πόλης. Ανακοίνωσε όμως ένα πενταετές ομόλογο Bitcoin ύψους $1 δισεκατομμυρίου, από τα οποία τα μισά θα χρησιμοποιηθούν για τις υποδομές ενέργειας και mining και τα υπόλοιπα για να αγοραστούν περισσότερα Bitcoins.
Read Next
Must Read
EKTAKTO: Hackers μόλις λήστεψαν το ByBit ένα από τα μεγαλύτερα crypto ανταλλακτήρια του κόσμου!
Ο Trump ανακοίνωσε δικό του κρυπτονόμισμα και έγινε χαμός σε social media και αγορές
Hawk Tuah: Η Hailey Welch πήρε θέση στο σκάνδαλο που ξέσπασε με το “memecoin”