Το Ελ Σαλβαδόρ έχει υιοθετήσει από τον προηγούμενο μήνα το Bitcoin ως νόμιμο νόμισμα της χώρας. Το Bitcoin Trust, το οποίο το Κογκρέσο της χώρας επικύρωσε τον Αύγουστο με χρηματοδότηση $150 εκατομμυρίων δολαρίων, έχει πλέον τα πρώτα του κέρδη ύψους $4 εκατομμυρίων και η κυβέρνηση αποφάσισε να τα επενδύσει στην ανέγερση ενός κτηνιατρικού νοσοκομείου.
We’ll start building this pet hospital with our #BTC profits. pic.twitter.com/ontf9xiZJT
— Nayib Bukele ?? (@nayibbukele) October 10, 2021
Το νοσοκομείο θα προσφέρει υπηρεσίες βασικής και έκτακτης φροντίδας, καθώς και αποκατάσταση.
Δεν πουλάμε Bitcoin, χρησιμοποιούμε το κομμάτι του κεφαλαίου σε δολάρια Αμερικής μιας και το κομμάτι του σε Bitcoin αξίζει τώρα περισσότερο από ότι άξιζε όταν δημιουργήθηκε το κεφάλαιο. Το κτηνιατρικό νοσοκομείο μάλλον θα πάρει αξία σε σχέση με το δολάριο Αμερικής. Το Bitcoin σε αντίθεση είναι ένα αποπληθωριστικό νόμισμα.
By the way, the Pet Hospital will probably appreciate in relation to USD ?#Bitcoin on the contrary, is a deflationary currency.
— Nayib Bukele ?? (@nayibbukele) October 10, 2021
#Bitcoin is good for pets.
— Nayib Bukele ?? (@nayibbukele) October 10, 2021
Το Bitcoin είχε χάσει σχεδόν το 10% της αξίας του στις 9 Σεπτεμβρίου, όταν το Ελ Σαλβαδόρ έγινε το πρώτο κράτος που υιοθέτησε το Bitcoin ως επίσημο νόμισμα του κράτους δίπλα στο αμερικανικό δολάριο, αλλά από τότε έχει ανέβει ξανά στα επίπεδα Μαΐου.
Read Next
Must Read
EKTAKTO: Hackers μόλις λήστεψαν το ByBit ένα από τα μεγαλύτερα crypto ανταλλακτήρια του κόσμου!
Ο Trump ανακοίνωσε δικό του κρυπτονόμισμα και έγινε χαμός σε social media και αγορές
Hawk Tuah: Η Hailey Welch πήρε θέση στο σκάνδαλο που ξέσπασε με το “memecoin”