Τελευταία ακούμε όλο και περισσότερο για εφόδους της αστυνομίας σε παράνομες εγκαταστάσεις mining κρυπτονομισμάτων. Έχετε σκεφτεί όμως πού καταλήγουν όλα αυτά τα mining rigs; Στην Μαλαισία οι Αρχές δεν αστειεύονται και ξεφορτώθηκαν 1069 rigs πατώντας τα με…οδοστρωτήρα.
Ο εξοπλισμός κατασχέθηκε από έξι διαφορετικές επιδρομές στην πόλη Sarawak, μεταξύ Φεβρουαρίου και Απριλίου. Η εταιρία παροχής ηλεκτρικού ρεύματος, Sarawak Energy Berhad, κατηγορεί τους miners πως έκλεψαν ηλεκτρικό ρεύμα αξίας $2 εκατομμυρίων για τις παράνομες δραστηριότητές τους.

Ο διοικητής της Αστυνομίας της πόλης, Hakemal Hawari, τόνισε πως η ρευματοκλοπή είναι τόσο διαδεδομένη φέτος, σε σημείο που τρία σπίτια κάηκαν ολοσχερώς από παράνομες ηλεκτρικές συνδέσεις.
Η καταστροφή των mining rigs από οδοστρωτήρα μπορεί να φαίνεται ως ένας υπερβολικός τρόπος απόσυρσής τους, σίγουρα όμως είναι εντυπωσιακός και μπορείτε να τον παρακολουθήσετε παρακάτω.
Must Read
Ελλάδα: Έρχονται τα “ναρκοτέστ“ στους δρόμους
Bitcoin: Νέο ρεκόρ όλων των εποχών με τιμή κοντά στις $120 χιλιάδες!
Η Ταϊλάνδη παρουσίασε ρομποτικό αστυνομικό με AI (ΕΙΚΟΝΕΣ)