Αποτυχημένη ήταν η πρώτη ημέρα τηλεκπαίδευσης στην Ελλάδα μετά την εφαρμογή του lockdown. Αδύνατη κατέστη η πρόσβαση στην πλατφόρμα Webex για την πλειοψηφία των μαθητών και καθηγητών στην Ελλάδα σήμερα, ενώ αυτοί που κατάφεραν να συνδεθούν βρήκαν την πλατφόρμα να μη λειτουργεί όπως πρέπει.

To Υπουργείο Παιδείας επιβεβαίωσε το πρόβλημα, ενώ η Υφυπουργός, Σοφία Ζαχαράκη, δήλωσε στο CNN Greece πως για τα προβλήματα ευθύνεται η αδυναμία ανταπόκρισης από το Webex της Cisco και πως είναι ευρωπαϊκό πρόβλημα και όχι μόνο ελληνικό. Το Υπουργείο βρίσκεται σε επικοινωνία με την Cisco για την αποκατάσταση λειτουργίας του συστήματος.

Must Read
Ο Παρθενώνας όπως παλιά: Ολοκληρώθηκε το δυτικό αέτωμα για πρώτη φορά μετά από 220 χρόνια! (ΒΙΝΤΕΟ)
HBO Max: Πόσο κοστίζει η συνδρομή ενόψει της 3ης σεζόν του House of the Dragon
IRIS: Ανακοινώθηκε το επόμενο βήμα στις πληρωμές!