Τα χνάρια του Voyager 1 φαίνεται πως ακολουθεί το “αδερφάκι” του, Voyager 2. Η NASA εντόπισε μία αύξηση της κοσμικής ακτινοβολίας κατά 5% από τον Αύγουστο, γεγονός που μπορεί να σημαίνει ότι το Voyager 2 ετοιμάζεται να διασχίσει την ηλιόπαυση, το σημείο όπου οι ηλιακοί άνεμοι δεν πνέουν προς τα έξω αλλά πνέουν με πλάγιο τρόπο, δηλαδή το άκρο της ηλιόσφαιρας. Παρόμοια σημάδια έδειξε και το Voyager 1 το Μάιο του 2012.
![]()
Η ομάδα που παρακολουθεί το Voyager 2 σημείωσε πως το διαστημικό όχημα βρίσκεται σε διαφορετική θέση και ακολουθεί διαφορετική πορεία από το Voyager 1 και έτσι αυτό δε σημαίνει πως θα βγει από το ηλιακό μας σύστημα μέσα στον ίδιο χρόνο. Μάλιστα ακόμα και τα όρια της ηλιόσφαιρας αλλάζουν κατά τη διάρκεια του 11ετούς κύκλου του Ήλιου. Όπως και να έχει όμως, το Voyager 2 θα είναι το δεύτερο αντικείμενο ανθρώπινης κατασκευής που θα εισέλθει στο διαστρικό διάστημα.

Must Read
Μουντιάλ 2026: Η NASA θα συλλέξει μετρήσεις και ζητάει τη βοήθεια των φιλάθλων
Artemis III: Αυτοί είναι οι αστροναύτες της νέας αποστολής της NASA (ΒΙΝΤΕΟ)
Τεράστια έκρηξη: Έγινε κομμάτια ο νέος πύραυλος της Blue Origin του Jeff Bezos! (ΒΙΝΤΕΟ)