Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η NASA απενεργοποιεί το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler

Άγνωστο αν θα μπορέσει να ενεργοποιηθεί ξανά

Αλέξανδρος Καρατζάς
Αλέξανδρος Καρατζάς

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Η NASA απενεργοποιεί το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler

Το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler βρίσκεται στη δύση της “ζωής” του, αφού τα καύσιμά του έχουν σχεδόν εξαντληθεί. Έτσι, η NASA  αποφάσισε να το απενεργοποιήσει μετά από διάφορα προβλήματα υλικού. Η ομάδα του Kepler διαπίστωσε πως οι μηχανισμοί που στρέφουν το τηλεσκόπιο προς κάποια κατεύθυνση δεν είναι πλέον αξιόπιστοι και έτσι θα προσπαθήσουν να εξοικονομήσουν καύσιμα ώστε να μπορέσει τουλάχιστον να αποστείλει τα δεδομένα που έχει συγκεντρώσει.

Η αποστολή των δεδομένων έχει προγραμματιστεί για τις 10 Οκτωβρίου, ωστόσο παραμένει άγνωστο αν θα μπορέσει να ενεργοποιηθεί ξανά για να την ολοκληρώσει. Στην εννιαετή αποστολή του έχει πραγματοποιήσει 19 αποστολές παρατήρησης και αυτή θα είναι η τελευταία προσπάθεια των επιστημόνων για να πάρουν στα χέρια τους και τα τελευταία δεδομένα. Το Kepler ήταν άκρως σημαντικό κομμάτι στην εξερεύνηση του διαστήματος, καθώς επιβεβαίωσε την ύπαρξη 2.600 πλανητών έξω από το ηλιακό μας σύστημα, ενώ οι ερευνητές ακόμα και σήμερα συνεχίζουν και θα συνεχίσουν να αναλύουν τα δεδομένα που μας έχει στείλει.

Advertisement

Από εδώ και πέρα αναλαμβάνει το τηλεσκόπιο TESS της NASA, το οποίο ξεκίνησε την αποστολή του τον Ιούλιο.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.