Read later
  • Written by 
  • OnePlus 6 | Επίσημο με notch και τιμή από €519

    OnePlus 6 | Επίσημο με notch και τιμή από €519

    Το νέο θηρίο της OnePlus

    Οι διαρροές δεν άφησαν πολλά κρυφά για τη νέα ναυαρχίδα της OnePlus και σήμερα στην επίσημη παρουσίαση του OnePlus 6 δεν υπήρξαν εκπλήξεις. Αναλυτικά λοιπόν, η νέα γενιά έρχεται με γυάλινο σώμα μπρος και πίσω, χωρίς όμως να ενσωματώνει ασύρματη φόρτιση. Η οθόνη των 6.28 ιντσών έχει ανάλυση 2280x1080, με το notch να κυριαρχεί στην πάνω πλευρά της, ενώ προστατεύεται από Gorilla Glass 5 και έχει αναλογία 19:9. Στον επεξεργαστή συναντάμε τον Snapdragon 845 που χρονίζει στα 2.8GHz, ενώ η Adreno 630 αναλαμβάνει τα γραφικά. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις RAM, στα 6GB και 8GB LPDDR4X, ενώ στη χωρητικότητα συναντάμε 64GB και 128GB UFS 2.1, θα υπάρξει όμως και έκδοση 256GB. Η μπαταρία είναι στα 3.300mAh και το λογισμικό είναι το Android 8.1 Oreo με το OxygenOS 5.1. Η κύρια κάμερα έρχεται σε dual διάταξη με 20MP + 16MP με οπτική και ηλεκτρονική σταθεροποίηση, ενώ ο μεγαλύτερος αισθητήρας των 1.22μm υπόσχεται καλύτερα αποτελέσματα σε χαμηλό φωτισμό. Η κάμερα μπορεί να καταγράψει 4K video στα 60fps και slow-motion 720p video στα 480fps χωρίς χρονικό περιορισμό.

    Το OnePlus 6 θα είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα. Τα Mirror Black και Midnight Black θα κυκλοφορήσουν στις 22 Μαίου, ενώ η Silk White έκδοση θα κυκλοφορήσει στις 5 Ιουνίου. Η τιμή διαμορφώνεται για την έκδοση των 6GB+64GB στα €519, η έκδοση των 8GB+128GB στα €569 και αυτή των 8GB+256GB στα €619.

    Login to post comments
    Comments (13)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      Chill_Bill
      Chill_Bill 18/05/2018 19:07:39
      Ποιοτικό hardware με τούμπανα specs συνοδευόμενα από προσεγμένο και ποιοτικό software. Ο καλύτερος συνδυασμός σε πολύ τίμια τιμή.
      Η κάμερα να δούμε μόνο τι ψάρια πιάνει... Αν και από κάποιες πρώτες εντυπώσεις, διάβασα για σημαντική βελτίωση από τον προκάτοχό του το 5T.
      Σάκαρε περιμένουμε αναλυτικό review όπως μόνο εσύ ξέρεις!
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 17/05/2018 21:43:18
      τουμπανο και η τιμη του αρκετα τιμια.. αν δεν ειχα παρει το mate 10 pro, σιγουρα αυτο θα ειχα σαν αμεσως επομενη επιλογη.. μακαρι να σκισει σε πωλησεις
    • Comment Link
      Antonio_fakaldo
      Antonio_fakaldo 17/05/2018 19:54:18
      Επιτέλους κινητό OnePlus με optical image stabilization. Επόμενο βήμα για την OnePlus να πετύχει wireless charging και θα είναι το απόλυτο κινητό στην τιμή του. Εννοείται πως όταν δίνεις τόσα χρήματα δεν επιλέγεις ποτέ τα 64 Gb αλλά τα 128
    • Comment Link
      PisTolakos
      PisTolakos 17/05/2018 11:28:20
      Αν κατάλαβα καλά τρέχει android 8 και σε μελλοντική αναβάθμιση θα έχει το Ρ.
      Πολύ ωραία συσκευή!
      Αν και νομίζω ότι θα περιμένω το 6Τ που θα έχουν τελειοποιήσει ότι θα έχει προκύψει στο 6. Προσωπικά κολλήματα είναι αυτά :Ρ
    • Comment Link
      sterpapi
      sterpapi 17/05/2018 10:30:51

      Που είναι το κομμάτι μου; ΠΟΥ;



      Μαμά θέλουμε το αντικειμενικότατο review σου άμεσα...καιγόμαστεεεεεεεεεε
    • Comment Link
      venisk
      venisk 17/05/2018 08:53:30
      Αναμενόμενο να λείπουν κάποια πράγματα για να κρατήσουν την τιμή χαμηλά όπως η αδιαβροχοποίηση και η ασύρματη φόρτιση όμως δεν καταλαβαίνω γιατί δεν βάζουν μια χρήσιμη δεύτερη κάμερα.
    • Comment Link
      Erebus
      Erebus 17/05/2018 08:41:04

      Είναι αδιάβροχο?!


      Δεν αναφέρθηκε κάποια πιστοποίηση (πχ IP68), το μόνο που είπαν κατά την παρουσίαση είναι πως αυτή η συσκευή είναι πιο ανθεκτική στο νερό από την προηγούμενη (water resistant).
    • Comment Link
      Onuava
      Onuava 17/05/2018 01:22:58
      Είναι αδιάβροχο?!
    • Comment Link
      BraVeHeart
      BraVeHeart 16/05/2018 23:52:39
      Που είναι το κομμάτι μου; ΠΟΥ;
    • Comment Link
      Leo165
      Leo165 16/05/2018 22:47:20
      Σακη!!!! Περιμένω unboxing για να δω αν τελικά αξίζει να το πάρω έλεγα να πάρω τον κόκκινο διάβολο αλλά μου φαίνεται αρκετά καλό κ αυτό! Περιμένω!
    • Comment Link
      Coffeeman84
      Coffeeman84 16/05/2018 21:10:51
      Εγώ το περίμενα να βγει για να πέσει η τιμή του Samsung s9... ?
    • Comment Link
      Erebus
      Erebus 16/05/2018 20:23:37

      Alex nomizo ta akoustika einai dwro giaftous pou tha agorasoun to kinito apo to site tis oneplus k parevrethikan stin ethousa tis parousiasis an den kano lathos!!!
      to kinito apla ta spaeiiiiii!!


      Ναι φίλε μου, σωστά. Το αφαίρεσα.
    • Comment Link
      bledi.kiosia
      bledi.kiosia 16/05/2018 20:03:35
      Alex nomizo ta akoustika einai dwro giaftous pou tha agorasoun to kinito apo to site tis oneplus k parevrethikan stin ethousa tis parousiasis an den kano lathos!!!
      to kinito apla ta spaeiiiiii!!

    Gaming News