Read later
  • Written by 
  • H AI που θα διορθώνει τα λάθη των προγραμματιστών

    H AI που θα διορθώνει τα λάθη των προγραμματιστών

    Πριν καν αυτοί τα κάνουν

    H Ubisoft, η γνωστή εταιρία βιντεοπαιχνιδιών, δημιούργησε μία τεχνητή νοημοσύνη σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο Concordia, η οποία είναι σε θέση να εντοπίζει λάθη στον κώδικα των παιχνιδιών και να τα αναφέρει στους προγραμματιστές. Το εντυπωσιακό στην υπόθεση είναι ότι θα μπορεί να προβλέπει εάν ένας προγραμματιστής υπάρχει περίπτωση να κάνει κάποιο λάθος αντλώντας πληροφορίες από την βάση δεδομένων της Ubisoft.

    Η εταιρία «τάισε» δέκα χρόνια δεδομένων από την βιβλιοθήκη λογισμικού της στη νέα ΑΙ ονόματι Commit Assistant. Στην συνέχεια, μετά από ανάλυση της τεράστιας βάσης δεδομένων η ΑΙ αναγνώρισε τα λάθη στον κώδικα καθώς και τις διορθώσεις που έγιναν σε αυτά. Αυτού του είδους το machine learning επέτρεψε στην Commit Assistant να μπορεί να προβλέψει πότε ένας προγραμματιστής θα μπορούσε να κάνει λάθος και να δημιουργήσει κάποιο bug. Επίσης καταφέρνει να εντοπίζει 6 στα 10 λάθη του κώδικα επιτυχώς, γλιτώνοντας από τους προγραμματιστές το 20% του χρόνου τους. Η Ubisoft είπε πως διορθώνοντας λάθη στον κώδικα πριν τα παιχνίδια φτάσουν τα ράφια των καταστημάτων θα μπορούσε να μειώσει τα έξοδα για την εξάλειψη τους έως και 70%.

    Μπορεί η Ubisoft να εστίασε στα βιντεοπαιχνίδια, το ίδιο concept όμως θα μπορούσε να έχει εφαρμογή σε κάθε είδους software. Σύντομα θα δημοσιευτούν από το πανεπιστήμιο Concordia τα ακαδημαϊκά έγγραφα σχετικά με την μεθοδολογία που ακολούθησαν για να αναπτύξουν την Commit Assistant.

    Login to post comments
    Comments (2)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      apanpie
      apanpie 14/03/2018 00:18:35
      "το ίδιο concept όμως θα μπορούσε να έχει εφαρμογή σε κάθε είδους software.'
      Πιστεύω πρόκειται για Ατυχες συμπερασμα. Η Ubisoft παραγει ενα προϊόν που είναι συνέχεια της ίδιας ακριβώς φύσης με πολύ όμοια χαρακτηριστικά.
      Εγώ σαν προγραμματιστής αν θέλω να φτιάξω μια εφαρμογή που είναι νέα στο είδος της η ακόμη και αν φτιάχνω μια ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ παρόμοια εφαρμογή, από πίσω υπάρχουν άπειρα πράγματα που κάνω διαφορετικά.

      Συνεπώς, μια τέτοια Τεχνητή Νοημοσύνη εφόσων πρέπει να εκπαιδεύεται σε παρόμοια αντικείμενα και εσύ ξαφνικά το ταίζεις με άσχετα μεταξύ τους αντικείμενα και τεχνολογίες, θα είναι τεχνικά άχρηστη.
      Ο κώδικας δεν είναι όσο απλώς όσο φαίνεται. Η Ubisoft είναι μια εταιρία που παράγει σχεδόν προϊόντα κλώνους μεταξύ τους, για αυτό μπορεί τεχνικά να χρησιμοποιήσει μια τέτοια τεχνητή νοημοσύνη στην επιχείρησή της.

      Συνοπτικά - Η Ubisoft αυτό που παράγει το παράγει με τον ίδιο τρόπο και τις ίδιες τεχνολογίες. Οι υπόλοιποι προγραμματιστές δεν έχουμε αυτήν την δυνατότητα γιατί δεν παράγουμε το ίδιο προϊόν ΣΥΝΕΧΩΣ με τον ίδιο τρόπο. (Για αυτό τα παιχνίδια της Ubisoft μοιάζουν τόσο τεχνικά μεταξύ τους)
    • Comment Link
      vasilas432
      vasilas432 13/03/2018 18:04:50
      "Μπορεί η Ubisoft να εστίασε στα βιντεοπαιχνίδια, το ίδιο concept όμως θα μπορούσε να έχει εφαρμογή σε κάθε είδους software."

      Τι πιο σημαντικό απο τα βιντεοπαιχνίδια?

    Gaming News