Η Ford ξεκίνησε την παρουσία της στην CES 2016 με μια ανακοίνωση υποστήριξης Android Auto και Apple CarPlay για τα οχήματά της που ενσωματώνουν SYNC 3 τεχνολογία. Το πρώτο που θα τα υποστηρίζει θα είναι το Ford Escape 2017 το οποίο παρουσιάστηκε στο 2015 LA Auto Show. Μέσω αναβάθμισης λογισμικού θα υποστηριχτούν και μοντέλα του 2016 τα οποία υποστηρίζουν SYNC 3.
Tags
Must Read
iOS 27: Το CarPlay γίνεται καλύτερο στα αυτοκίνητα
Ελλάδα: Αλλάζει το φαρμακείο αυτοκινήτου – Τι πρέπει να περιέχει μέσα
Το υπερ-θωρακισμένο αυτοκίνητο που προστατεύει τον πρόεδρο των ΗΠΑ (ΒΙΝΤΕΟ & ΕΙΚΟΝΕΣ)