Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η Apple εγκαταλείπει τις προσπάθειες για ανάπτυξη 5G modem

Τι θα κάνει τώρα;

Αλέξανδρος Καρατζάς
Αλέξανδρος Καρατζάς

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Η Apple εγκαταλείπει τις προσπάθειες για ανάπτυξη 5G modem

Η Apple προσπαθεί εδώ και καιρό να αναπτύξει το δικό της 5G modem αλλά φαίνεται πως τελικά δεν τα κατάφερε. Σύμφωνα με ένα post στην κορεάτικη πλατφόρμα Naver, προμηθευτές της Apple αποκαλύπτουν πως η εταιρία εγκαταλείπει το project και είναι στη διαδικασία αναδιάρθρωσης των επενδύσεών της.

Την πληροφορία έρχεται να επιβεβαιώσει ο αξιόπιστος όσον αφορά νέα της Apple leaker @Tech_Reve, επικαλούμενος προμηθευτές από Ιαπωνία.

Advertisement

Το Σεπτέμβριο, η Apple προχώρησε στην επέκταση του συμβολαίου της με την Qualcomm για παραγωγή 5G modems, μέχρι το 2026. Μέχρι σήμερα, όλες οι συσκευές της Apple χρησιμοποιούν modems κατασκευασμένα από την Qualcomm.

Η Apple αναμενόταν να κάνει τη μετάβαση στα δικά της 5G modems μέχρι το 2026 αλλά τώρα αυτή η πορεία φαντάζει αδύνατη. Πέρα από τις τεχνικές προκλήσεις, η Apple έχει να αντιμετωπίσει και διάφορα νομικά εμπόδια λόγω των πατεντών που κατέχει η Qualcomm στα modems, οι οποίες λήγουν το 2030.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

Apple

Apple

Δες περισσότερα