O σκηνοθέτης του No Time To Die είναι υπέρ των λιγότερων CGI στις ταινίες  

Ο Cary Fukunaga εξηγεί τι έκανε στην ταινία του James Bond

O σκηνοθέτης του No Time To Die είναι υπέρ των λιγότερων CGI στις ταινίες

O Cary Fukunaga ανέλαβε το δύσκολο έργο του να φέρει εις πέρας την τελευταία James Bond ταινία του Daniel Craig και εν ολίγοις δεν τα πήγε και άσχημα, ούτε σαν ταινία ούτε και στο εμπορικό κομμάτι αφού απέφερε πάνω από $775 εκ. παγκοσμίως.

Μιλώντας για το No Time To Die στο Variety αναφέρθηκε σε ένα θέμα που τελευταία η βιομηχανία του σινεμά βασίζεται παραπάνω από το επιθυμητό, ειδικά όταν οι superhero ταινίες έχουν κατακλύσει τις κυκλοφορίες. Ο Fukunaga πιστεύει πως τα κανονικά stunts θα πρέπει να παίρνουν προτεραιότητα έναντι των CGI:

Από την πρόοδο που έχω κάνει μέσω των ταινιών μου, έχω μάθει πως ξέρω ποιες στιγμές χρειάζονται CGI και πρέπει να δείχνουν ομαλές στη μετάβασή τους, επειδή το τελευταίο πράγμα που θέλεις σε μια σκηνή είναι να μοιάζει πως αποτελεί μέρος άλλης ταινίας. 

Σε μια ταινία Bond όπου τα stunts εκτελούνται κανονικά, υπάρχουν τόσα πολλά απτά, αληθινά πράγματα στην οθόνη, που κάνουν τα VFX ευάλωτα και υποδαυλίζουν την αίσθηση της αληθοφάνειας σε αυτό που δημιουργείς. Οπότε πρέπει να κρίνεις σωστά κάθε φορά που πας να χρησιμοποιήσεις CGI. 

Αυτόν τον κανόνα εφάρμοσε στο No Time To Die και η φυσικότητα των σκηνών δράσης φάνηκε καθόλη τη διάρκειά της.