Παρά το ότι οι μέρες μετρούν αντίστροφα για το άκρως αναμενόμενο Avengers: Infinity War, αμέσως μετά ακολουθεί μια ακόμη ταινία της Marvel και αναφερόμαστε στο sequel του Ant-Man. Χωρίς να έχει τραβήξει ακόμη έντονα τα φώτα της δημοσιότητας, η ταινία του σκηνοθέτη Peyton Reed λέγεται πως θα επιστρέψει στο πλατό για περαιτέρω γυρίσματα.
Σύμφωνα με το ιταλικό site Bad Taste, το Ant-Man and the Wasp σύντομα θα πραγματοποιήσει τα απαραίτητα reshoots. Σε αυτά θα γυριστεί εκ νέου ολόκληρη η εναρκτήρια σεκάνς της ταινίας, η οποία λαμβάνει χώρα στη Νότια Αμερική και δεν τα πήγε καλά στα δοκιμαστικά κοινά. Τα επιπλέον γυρίσματα θα λάβουν χώρα στο Λος Άντζελες δίπλα από το πλατό του εξίσου πολυαναμενόμενου Captain Marvel με τη Brie Larson.

To Ant-Man and the Wasp (Ο Ant-Man και η Σφήκα) θα κάνει πρεμιέρα στην Ελλάδα στις 5 Ιουλίου του 2018.
Must Read
Η Marvel κρατάει ένα μυστικό για το Avengers: Doomsday
Η Wasp της Marvel ξεσπά κατά της Disney μετά τις μαζικές απολύσεις! (ΒΙΝΤΕΟ)
Το Avengers: Endgame επιστρέφει στους κινηματογράφους με νέες σημαντικές σκηνές!