Ζούμε στην εποχή των κινηματογραφικών reboots και ακόμα ένα κλασσικό franchise φαίνεται πως θα ακολουθήσει αυτή την τάση. Ερωτώμενος σε μια συνέντευξη για το μέλλον του Terminator franchise, ο James Cameron απάντησε πως η σύγχρονη τεχνολογία έχει αρχίσει να φτάνει αυτό που τότε θεωρούνταν φουτουριστικό και εξαιτίας αυτού, ίσως ήρθε ο καιρός να επανεφεύρει το franchise.
Βρίσκομαι σε συζητήσεις με τον David Ellison, ο οποίος έχει επί του παρόντος τα παγκόσμια δικαιώματα του Terminator franchise και τα δικαιώματα στην αμερικανική αγορά επανέρχονται σε μένα σε ενάμιση χρόνο υπό τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων των ΗΠΑ, οπότε συζητάμε για το τι μπορούμε να κάνουμε. Προς το παρόν προσανατολιζόμαστε στην ανανέωση του franchise και στη δημιουργία μιας τριλογίας.
Ό,τι και να γίνει πάντως, ο Arnold Schwarzenegger θα είναι σίγουρα μέσα, όπως έχει δηλώσει άλλωστε και ο ίδιος.
Must Read
Το Planet of the Apes γίνεται reboot
Κόναν ο Βάρβαρος: Έρχεται νέα ταινία με πρωταγωνιστή τον Arnold Schwarzenegger!
Ο James Cameron ξεκαθαρίζει επιτέλους το μέλλον του Avatar 4