Μιλώντας σε μια πρόσφατη συνέντευξη τους στο Geeking Out του AMC, οι σεναριογράφοι του Deadpool 2, Rhett Reese και Paul Wernick ανέφεραν πως επίσης δουλεύουν στο sequel του Zombieland. Η πρώτη ταινία κυκλοφόρησε το 2009, γνωρίζοντας μεγάλη αποδοχή.
Ακολουθεί ένα απόσπασμα των δηλώσεων τους.
Δουλεύουμε στο Zombieland 2 αυτή τη στιγμή...Θα μιλήσουμε με τον Woody Harrelson αύριο και θα του εξηγήσουμε μερικά από τα πράγματα που θέλουμε να κάνουμε. Όλο το καστ είναι ενθουσιασμένο.
Το Zombieland 2 βρίσκεται στην επικαιρότητα από όταν κυκλοφόρησε η πρώτη ταινία, ωστόσο η ανάπτυξη του πέρασε από πολλά στάδια και σκαμπανεβάσματα. Για ό,τι νεότερο μείνετε συντονισμένοι στο Unboxholics.com.