Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Ο Jonathan Nolan έχει δει το The Odyssey και το θεωρεί “απίθανο επίτευγμα“

Ο μικρός αδερφός του Christopher Nolan είχε τα καλύτερα να πει για την ταινία

Γιώργος Πρίτσκας
Γιώργος Πρίτσκας

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Ο Jonathan Nolan έχει δει το The Odyssey και το θεωρεί “απίθανο επίτευγμα“

Μιλώντας στην ιστοσελίδα Cinemablend, ο μικρός αδελφός του Christopher Nolan, ο Jonathan Nolan αναφέρθηκε με τα καλύτερα λόγια για το The Odyssey, το οποίο, όπως ανέφερε, έχει ήδη δει.


"Δεν δουλεύω πάνω στο The Odyssey. Έχω δει το The Odyssey. Είναι φοβερό. Ένα απίθανο επίτευγμα... Είχα γοητευτεί από την Ιλιάδα και την Οδύσσεια όταν ήμουν νεότερος και είχα ορισμένες ευχάριστες συζητήσεις με τον Chris για το πού το πάει. Είναι ένα εντυπωσιακό έργο."


Φυσικά, ο Jonathan Nolan δεν είναι απλά ο μικρός αδερφός του Christopher αλλά ένας δημιουργός με εξαιρετική πορεία, αφού εκτός από τις συνεργασίες στο σενάριο με τον αδερφό του στα Memento, The Dark Knight, The Dark Knight Rises, The Prestige, Interstellar, είναι ο άνθρωπος πίσω από σειρές όπως το Westworld, το Person of Interest και της σειράς Fallout, έχοντας μάλιστα σκηνοθετήσει τα πρώτα τρία επεισόδιά της.

Advertisement


Εντάξει, δεν πιστεύουμε πως ο Jonathan θα έλεγε εύκολα κακό λόγο δημόσια για επερχόμενη ταινία του αδερφού του, ωστόσο δεν ήταν και αναγκασμένος να το σχολιάσει με τόσο ενθουσιασμό. Οπότε, θέλουμε να πιστεύουμε (ή ελπίζουμε) αυτή να είναι η ειλικρινής άποψή του.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.