Ο Michael Fassbender, γνωστός για τον ρόλο του Magneto στο franchise των X-Men, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να επιστρέψει στον εμβληματικό χαρακτήρα.
Μαζί με τον Ian McKellen, ο Fassbender έδωσε ζωή στον Magneto στις ταινίες των X-Men και τώρα που το MCU ετοιμάζεται να παρουσιάσει τη δική του εκδοχή στους X-Men, οι φήμες για την πιθανή επιστροφή του Fassbender φουντώνουν.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Collider, ο Fassbender, εξέφρασε τον θαυμασμό του για τον Deadpool του Ryan Reynolds, τον οποίο χαρακτήρισε ως τον αγαπημένο του χαρακτήρα της Marvel και μίλησε με ζεστασιά για τη συνεργασία του με τον Hugh Jackman (Wolverine).
Αν και αυτή την περίοδο επικεντρώνεται στη νέα του σειρά κατασκοπείας, The Agency, ο Fassbender άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει στον ρόλο του Magneto, δηλώνοντας:
Ποτέ μην λες ποτέ.
Τόνισε, μάλιστα, τη σημασία που δίνει στην οικογένειά του και ότι θέλει να περνάει πολύ χρόνο με τους δύο μικρούς γιους του.
Η θετική του στάση δίνει ελπίδα στους fans που θα ήθελαν να τον δουν ξανά ως Magneto. Αν και το MCU απέχει ακόμη μερικά χρόνια από την πλήρη ένταξη των X-Men, υπάρχει πάντα η πιθανότητα ενός cameo στις επερχόμενες ταινίες Avengers. Με τον Fassbender να είναι αυτή την περίοδο απασχολημένος με τη σειρά The Agency, μένει να δούμε αν στο μέλλον το πρόγραμμά του ευθυγραμμιστεί με τα σχέδια της Marvel και βρει την κατάλληλη στιγμή για να επιστρέψει ξανά ως Magneto.