Read later
  • Written by 
  • Επίσημο το Resident Evil 2 Remake

    Επίσημο το Resident Evil 2 Remake

    Βίντεο ανακοίνωση από τον παραγωγό της σειράς

    Τον προηγούμενο μήνα, η Capcom έθεσε ένα σημαντικό ερώτημα στους fans της σειράς Resident Evil, το οποίο είχε σχέση με την πιθανή ανάπτυξη ενός remake για το Resident Evil 2. Μπορεί η Capcom να απάντησε θετικά στο feedback των fans αλλά δεν είχε κάνει κάποια επίσημη ανακοίνωση για το project. Φαίνεται πως το όνειρο για τους fans έγινε πραγματικότητα καθώς μέσω ενός νέου βίντεο που δημοσιεύθηκε στο επίσημο YouTube κανάλι του franchise, ο παραγωγός Yoshiaki Hirabyashi ανακοίνωσε πως η ανάπτυξη του Resident Evil 2 remake έχει ξεκινήσει και πως ήταν υπέροχο που έλαβαν τόσα θετικά σχόλια, τα οποία βοήθησαν στο να εγκριθεί το project. Από εδώ και στο εξής, θα πάρει αρκετό χρόνο μέχρι να δημοσιευθεί κάποια ενημέρωση για την εξέλιξη της ανάπτυξης αλλά σύμφωνα με τον ίδιο, οι fans μπορούν μέχρι τότε να ασχοληθούν με το Resident Evil 0 HD remake, το οποίο αναμένεται μέσα στο 2016.

    Μπορείτε να δείτε το βίντεο μέσω του παρακάτω player.

    Related News

    Login to post comments
    Comments (19)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      John-Stef72
      John-Stef72 13/08/2015 16:42:21
      Δεν ξέρω τι ακριβώς μπορούμε να περιμένουμε απ'το remake, αλλά μάλλον το ιδανικό θα ήταν δούμε το ίδιο λιγο-πολύ παιχνίδι αλλά με σύγχρονα γραφικά, άντε και κάποιες περιοχές που ίσως να είχαν κοπεί απ'το αρχικό RE2.Ελπίζω αυτό να έχει στο μυαλό της και η Capcom και όχι κάτι άλλο.
    • Comment Link
      only_human1987
      only_human1987 13/08/2015 12:00:51

      Αν ένα υποθετικό RE7 βασιζόταν σε αδιανόητα κόνσεπτ (πχ. ζόμπι-ζουλού, ζόμπι πεζοναύτες,
      στριφογυριστές κλοτσιές του Τσάκ Νόρις, τάνκς, ηφαίστεια κτλ) τότε χίλιες φορές το RE2
      που τουλάχιστον υπάρχει αξιοπρεπέστατο έτοιμο υλικό. Προκειται για φανταστικό παιχνίδι.
      Κανονικά θα έπρεπε να χαιρόμουν υπερβολικά. Σαν ανακοίνωση μου αρέσει πολύ.

      Αλλά επειδή μιλάμε για Capcom και πολλά πράγματα μπορούν να πάνε στραβά σε ένα
      remake, είμαι λίγο συγκρατημένος μέχρι να δούμε περισσότερα.



      Ακριβώς το ίδιο λέω κι εγώ.Γιατί στο Remake του πρώτου RESI και του Zero η Capcom πήρε το έτοιμο concept του Mikami και του έριξε ένα Lifting απλά.Όμως το 2 θα πρέπει να το κάνει Remake απο το 0 και αμφιβάλω αν μπορούν μόνοι τους χωρίς τον Mikami.
    • Comment Link
      Gunslinger
      Gunslinger 13/08/2015 09:17:24
      Αν ένα υποθετικό RE7 βασιζόταν σε αδιανόητα κόνσεπτ (πχ. ζόμπι-ζουλού, ζόμπι πεζοναύτες,
      στριφογυριστές κλοτσιές του Τσάκ Νόρις, τάνκς, ηφαίστεια κτλ) τότε χίλιες φορές το RE2
      που τουλάχιστον υπάρχει αξιοπρεπέστατο έτοιμο υλικό. Προκειται για φανταστικό παιχνίδι.
      Κανονικά θα έπρεπε να χαιρόμουν υπερβολικά. Σαν ανακοίνωση μου αρέσει πολύ.

      Αλλά επειδή μιλάμε για Capcom και πολλά πράγματα μπορούν να πάνε στραβά σε ένα
      remake, είμαι λίγο συγκρατημένος μέχρι να δούμε περισσότερα.
    • Comment Link
      Savo
      Savo 13/08/2015 06:54:34
      Ο λόγος για τον οποίο αγόρασα ps one.
    • Comment Link
      gr_leon
      gr_leon 12/08/2015 21:56:36
      Νομίζω θα κλάψω!
    • Comment Link
      Spartan
      Spartan 12/08/2015 21:37:44
      Ναι μωρη καπκομ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Comment Link
      simovitch123
      simovitch123 12/08/2015 20:31:24

      Δεν εχω παιξει τα παλια , ειναι καλα ?


      Είναι παιχνιδάρες!! Καμία σχέση με τα καινούργια που είναι γεμάτα με πυροβολισμούς και Αμερικανιές.
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 12/08/2015 18:52:40
      Η μεγαλυτερη στιγμη της capcom κατα τη γνωμη μου.. δε ξερω αν θα βιωσω τα ιδια συναισθηματα οπως16-17 χρονια πριν αλλα οπως και να εχει θα μπει στη συλλογη μου διπλα με το original διπλο cd του ps1
    • Comment Link
      Makis81
      Makis81 12/08/2015 18:16:05
      ΝΑΙ!!! ρε φίλε, επιτέλους το όνειρο γίνετε πραγματικότητα και το Resident Evil 2 που έπαιξα κάποτε στο Ν64 και που τώρα στολίζει με την παρουσία του την συλλογή μου, θα ξαναπαιχτεί στο PS4 ώστε να ξαναζήσουμε επικές στιγμές όπως τότε!!
    • Comment Link
      Cpt.MacMillan
      Cpt.MacMillan 12/08/2015 17:19:02
      το περιμένουμε καιρό όπως και το resident evil 7 .Το remake θα βγει ,το επόμενο chapter του resident evil να δούμε πότε θα βγει.
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 12/08/2015 17:11:26
      Δεν εχω παιξει τα παλια , ειναι καλα ?
    • Comment Link
      JamieT
      JamieT 12/08/2015 17:11:22
      ΝΑΙ, ΝΑΙ, ΝΑΙ!
    • Comment Link
      zombie
      zombie 12/08/2015 17:10:04
      Τρέλα, μακάρι να έχουμε νέα συντομα!!
    • Comment Link
      NikeFerrari
      NikeFerrari 12/08/2015 16:36:51
      'Αντε γειά!
    • Comment Link
      Dead3nD
      Dead3nD 12/08/2015 16:30:49
      το αγαπημενο μου Resident...τρελενομαι πραγματικα,θελω να κλαψω!!
    • Comment Link
      simovitch123
      simovitch123 12/08/2015 16:19:26
      Φέρτε το!!
    • Comment Link
      BraVeHeart
      BraVeHeart 12/08/2015 16:16:21

      Μάλιστα.
      Γιατί ξαφνικά με έλουσε κρύος ιδρώτας?



      Το ίδιο σύμπτωμα έχω κι εγώ.
    • Comment Link
      Mournblade
      Mournblade 12/08/2015 16:11:41
      Μάλιστα.
      Γιατί ξαφνικά με έλουσε κρύος ιδρώτας?
    • Comment Link
      biohazard13
      biohazard13 12/08/2015 16:09:59
      nai nai nai nai nai nai nai nai nai nai nai ΕΕΕΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΑΛΛΟ

    Tech & Science News