Miyazaki: Η ομάδα γραφικών του Elden Ring ένιωσε πίεση εξαιτίας του Demon’s Souls remake
Όπως σας είχαμε ενημερώσει, το πιο πρόσφατο τεύχος του gaming περιοδικού EDGE περιλαμβάνει μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με τον ιδιοφυή σχεδιαστή των Souls τίτλων και του άκρως αναμενόμενου Elden Ring, Hidetaka Miyazaki.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Ιάπωνας δημιουργός αποκάλυψε πως δεν έχει παίξει ακόμη το remake του Demon’s Souls για το PS5. Περισσότερα σχετικά με αυτό μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ. Ωστόσο, ο Miyazaki επισήμανε πως το δημιούργημα του PlayStation και της Bluepoint έχει επηρεάσει το Elden Ring με έναν άλλο τρόπο.
Συγκεκριμένα, ο εξαιρετικός τεχνικός τομέας του Demon’s Souls remake άσκησε πίεση στην ομάδα γραφικών της FromSoftware, με τον Miyazaki να δηλώνει:
Είμαι σίγουρος ότι η ομάδα δημιουργίας των γραφικών μας αισθάνθηκε την πίεση περισσότερο απ’ οποιονδήποτε άλλο.
Και όχι μόνο με το Elden Ring, αλλά με όλα τα παιχνίδια που αναπτύσσουμε. Η ποιότητα των γραφικών δεν είναι κάτι που βάλαμε ως πρώτη προτεραιότητα. Αυτό που ζητάμε όσον αφορά τα γραφικά εξαρτάται από τα συστήματα και τις απαιτήσεις του ίδιου του παιχνιδιού και έχει λιγότερη προτεραιότητα σε σύγκριση με άλλες πτυχές της ανάπτυξης.
Έτσι, πάντα αισθάνομαι λίγες τύψεις για την ομάδα των γραφικών μας επειδή ξέρω ότι εργάζονται εξαιρετικά σκληρά. Και έχουν εργαστεί εξαιρετικά σκληρά και για το Elden Ring - η ομάδα των συστημάτων και η ομάδα των γραφικών, καθώς και οι προγραμματιστές μας έχουν προσθέσει πολλές νέες λειτουργίες για να δημιουργήσουν το πιο όμορφο παιχνίδι που έχουμε φτιάξει ποτέ.
Να σας υπενθυμίσουμε πως το Elden Ring ήταν αρχικά προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο. Ωστόσο, η ομάδα άλλαξε τα πλάνα της και πλέον το παιχνίδι αναμένεται για τα PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S και PC στις 25 Φεβρουαρίου 2022.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.