Το Horizon Zero Dawn θα τρέχει πλέον καλύτερα σε όλα τα PC με το νέο του update

Ο τίτλος εμπλουτίζεται με νέες τεχνολογίες
09 Δεκεμβρίου 2021 10:39
Το Horizon Zero Dawn θα τρέχει πλέον καλύτερα σε όλα τα PC με το νέο του update

Η Guerilla Games συνεχίζει να υποστηρίζει με ενημερώσεις την PC έκδοση του Horizon Zero Dawn, φέρνοντας δύο πολύ μεγάλες προσθήκες με το νέο Patch 1.11.

Αναλυτικότερα, ο open world τίτλος του PlayStation υποστηρίζει πλέον την εντυπωσιακή DLSS upscaling τεχνολογία της Nvidia. Αυτό σημαίνει πως οι κάτοχοι συμβατών καρτών γραφικών μπορούν να απολαύσουν σημαντικά αυξημένη απόδοση ή πολύ υψηλότερες αναλύσεις.

Συγχρόνως, οι κάτοχοι AMD καρτών γραφικών (και όχι μόνο) μπορούν να αξιοποιήσουν το FidelityFX Super Resolution που επίσης προστέθηκε στο παιχνίδι, προσφέροντας και αυτό εν δυνάμει καλύτερη απόδοση και υψηλότερη ανάλυση.

Τέλος, η ενημέρωση αλλάζει και το σύστημα διαχείρισης των shaders. Έτσι, πλέον το παιχνίδι δεν χρειάζεται να κάνει το shader pre-compilation βήμα όταν το ξεκινάτε για πρώτη φορά, ενώ μειώθηκαν σημαντικά και τα stutters κατά το gameplay.

Ακολουθεί η αναλυτική λίστα με όλες τις αλλαγές του Patch 1.11 της PC έκδοσης του Horizon Zero Dawn:

GRAPHICAL IMPROVEMENTS

  • Added Nvidia’s DLSS upscaling technology.
  • Added AMD’s FidelityFX Super Resolution, replacing FidelityFX CAS.

UI CHANGES

  • Adjusted settings screen to facilitate the addition of DLSS and FSR.
    • Render Scale option has been removed but same result can now be accomplished by adjusting setting Upscale Method to Simple and adjusting Upscale Quality.

PERFORMANCE IMPROVEMENTS

  • Improvement to the shader management system. This will result in a few noticeable differences:
    • There is no longer a shader pre-compilation step on startup. The game will always compile shaders during loading and in the background.
    • Stutters during gameplay that used to occur due to background shader compilation have now been significantly reduced.
    • Because shader compilation is still happening in the background you may notice the game having a higher CPU utilization while that is happening.
    • Loading screens will wait for the required shaders to be fully compiled. This may cause loading screens to take somewhat longer on certain systems.
    • On higher spec machines with faster CPUs the loading screens will typically be shorter, due to more efficient shader compilation that better leverages high-end CPUs.