Halo Infinite: Γιατί δεν είδαμε καθόλου το campaign στην Gamescom;  

H 343 Industries εξηγεί

Halo Infinite: Γιατί δεν είδαμε καθόλου το campaign στην Gamescom;

Η 343 Industries μέσα από ένα post στο Halo waypoint site εξήγησε το λόγο που δεν είδαμε νέα πλάνα από το campaign του Halo Infinite στην Gamescom 2021. Συγκεκριμένα, ο Joseph Staten, μίλησε για την απογοήτευση του κοινού που για ακόμη μία φορά τα πλάνα από την single-player περιπέτεια του Master Chief απουσίαζαν από το ψηφιακό event.

Αρχικά, αναφέρει πως γνωρίζει τη δυσαρέσκεια των fans, αλλά αυτή τη στιγμή η 343 βρίσκεται σε “shutdown mode”, που σημαίνει ότι προετοιμάζεται πυρετωδώς για το launch και δίνει προτεραιότητα στο να διορθώσει τα bugs του παιχνιδιού. Το να δείξουν νέα gameplay πλάνα, ένα demo ή ένα νέο trailer, θέλει χρόνο και ίσως πήγαιναν λίγο πίσω τα πράγματα.

Ξοδεύουμε πολύ χρόνο παίζοντας το παιχνίδι, βρίσκοντας bugs και βελτιώνοντάς τα, ώστε να διασφαλίσουμε ότι το campaign, αλλά και το multiplayer θα παίζουν τέλεια, σε όλες τις πλατφόρμες του Xbox, από το πρώτο που είναι 8 ετών πλέον, έως τα καινούργια μοντέλα, αλλά και το PC. Όλο αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο έργο, ακόμη και για μία τόσο μεγάλη και έμπειρη ομάδα.

Για πολλούς λόγους το να κλείνεις ένα παιχνίδι είναι σα να ετοιμάζεσαι να προσγειώσεις ένα αεροσκάφος. Και συγχώρα μου την έκφραση, αλλά ολόκληρη η ομάδα είναι σα να βρίσκεται σε ένα απομονωμένο πιλοτήριο. Ουσιαστικά είναι σα να λέμε πως είμαστε σε μια κρίσιμη φάση της πτήσης του Halo Infinite, οπότε είναι εξαιρετικά σημαντικό το να αποφεύγουμε διάφορες αποσπάσεις και να μείνουμε συγκεντρωμένοι στις άκρως σημαντικές δουλειές της αποστολής.

Ο Staten μίλησε επίσης και για την εμπειρία του με το campaign, το οποίο έχει πλέον ολοκληρώσει αρκετές φορές και πάει για 100% run και ολοκληρώνει όλες τις κύριες και δευτερεύουσες αποστολές.

Κάθε φορά που παίζω το campaign του Halo Infinite, πάντα βρίσκω κάτι καινούργιο και καλά κρυμμένο στο Zeta Halo. Από τις απλές και ήσυχες αφηγηματικές στιγμές που το περιβάλλον αφηγείται από μόνο του πολλά, όπως μου είχε συμβεί στο Marine recon post σε μία μοναχική πλαγιά.

Επίσης και όταν πρόκειται για μάχες, όπως αυτή που είχα συναντήσει σε μία βάση των UNSC, η οποία έμοιαζε εγκαταλελειμμένη και ξαφνικά άκουσα γέλια, πέφτοντας ουσιαστικά σε μια παγίδα που μου είχαν στήσει οι Elites, που φόραγαν τα energy swords και τον μανδύα τους.

Ανεξάρτητα από το πόσες φορές το έχω παίξει, το Halo Infinite παραμένει ένα εξαιρετικά διασκεδαστικό παιχνίδι και είμαστε πολύ πρόθυμοι να μοιραστούμε όλη αυτή τη διασκέδαση μαζί σας, μέσα από trailers και άλλο περιεχόμενο, όταν «το αεροπλάνο μας» ετοιμάζεται για την προσγείωσή του. Αλλά προς το παρόν, εστιάζουμε στο πιλοτήριο καθώς ξεκινάμε την προσγείωση. Παρακαλώ, δέστε τις ζώνες ασφαλείας σας και ευχαριστώ για την υπομονή και την υποστήριξή σας.

To Halo Infinite θα κυκλοφορήσει στις 8 Δεκεμβρίου για τα Xbox Series X|S, Xbox One και PC. Το campaign του παιχνιδιού θα είναι διαθέσιμο από την πρώτη μέρα στη συνδρομητική υπηρεσία Xbox Game Pass, ενώ το multiplayer θα είναι δωρεάν για όλους.

Ροη ειδησεων