Αφεντικό PlayStation για αποκλειστικά: “Δεν έχει να κάνει απλά με το να ρίχνεις λεφτά” 

Νέες δηλώσεις από τον Jim Ryan

Αφεντικό PlayStation για αποκλειστικά: “Δεν έχει να κάνει απλά με το να ρίχνεις λεφτά”

Ο επικεφαλής του PlayStation τμήματος της Sony, Jim Ryan, παραχώρησε μια νέα συνέντευξη στον δημοσιογράφο Stephen Totilo. Στο πλαίσιο αυτό, ο CEO της Sony Interactive Entertainment μίλησε για την ανάπτυξη first-party παιχνιδιών, τονίζοντας ότι δεν έχει να κάνει απλά με το να ρίχνεις λεφτά, αλλά και με την καλλιέργεια των ταλέντων και τη δημιουργική ελευθερία.

Συγκεκριμένα, αναφερόμενος στους πρώτους έξι μήνες του PS5, δήλωσε:

Όσον αφορά τους τομείς που έχουμε βελτιωθεί, θα ήθελα να αναφερθώ στο πρόγραμμα κυκλοφοριών των PlayStation Studios.

Η καλλιέργεια δημιουργικών ταλέντων δεν είναι τόσο απλή όσο το να πετάς χρήματα στο πρόβλημα. Πρέπει επίσης να τους δώσεις την ελευθερία να είναι δημιουργικοί, να μπορούν να αναλαμβάνουν ρίσκα και να καταλήγουν σε νέες ιδέες.

Κοιτάξτε το Ghost of Tsushima από την Sucker Punch. Δεν ήταν το παιχνίδι που πιστεύαμε ότι θα έφτιαχναν, αλλά είμαστε ευέλικτοι και όχι ‘corporate’ φιλοσοφίας με τα ταλέντα μας. Θέλουμε να χρησιμοποιήσουν το hardware μας ως τη δημιουργική τους παλέτα.

O Ryan εστίασε μάλιστα και στον αριθμό των παιχνιδιών που η Sony κατάφερε να κυκλοφορήσει κατά τη διάρκεια του παράθυρου κυκλοφορίας του PS5, επισημαίνοντας τη βελτίωση σε σύγκριση με το αντίστοιχο launch του PS4.

Οι κυκλοφορίες μας κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του PS4 ήταν εξαιρετικές, αλλά η μεγάλη πλειοψηφία αυτών των παιχνιδιών ήρθε στο δεύτερο μισό του κύκλου. Κάναμε μια συνειδητή προσπάθεια να το βελτιώσουμε αυτό αυτή τη φορά, και όπως έχετε δει μέχρι στιγμής σίγουρα έχουμε σημειώσει πρόοδο.

Μέσα σε λίγους μήνες από την άφιξη του PS5, έχουμε κυκλοφορήσει απίστευτα παιχνίδια και έχουμε πολλά περισσότερα στα σκαριά. Και οι developers μας μόλις άρχισαν να εκμεταλλεύονται την τεχνολογία στο PlayStation 5... Ανυπομονώ να δω τι δημιουργούν τα PlayStation Studios και οι τρίτοι συνεργάτες μας για το PS5.

Αν παιχνίδια όπως τα Spider-Man Miles Morales, Returnal και Ratchet & Clank: Rift Apart είναι παραδείγματα για το τι μπορεί να επιτευχθεί τους πρώτους έξι μήνες του PS5, φανταστείτε τι θα δούμε στο δεύτερο ή στο τρίτο έτος.

35 σχολιο(α)