Horizon Forbidden West: Η Guerilla εξηγεί τις διαφορές μεταξύ PS4 και PS5 

Νέες δηλώσεις

Horizon Forbidden West: Η Guerilla εξηγεί τις διαφορές μεταξύ PS4 και PS5

Το θέμα των cross-gen κυκλοφοριών έχει έρθει ξανά στο προσκήνιο, μετά την ανακοίνωση της Sony πως το νέο God of War και το Gran Turismo 7 θα κυκλοφορήσουν συγχρόνως και για το PS4. Τώρα, ο director του Horizon Forbidden West , Mathijs de Jonge, κλήθηκε να εξηγήσει τις διαφορές μεταξύ των PS4 και PS5 εκδόσεων του παιχνιδιού, σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στο Game Informer.

Συγκεκριμένα, ο Mathijs επισήμανε πως το PS5 επιτρέπει στην ομάδα να εμπλουτίσει τα περιβάλλοντα με περισσότερες λεπτομέρειες.

Όσον αφορά τα γραφικά, η rendering τεχνική για τις σκηνές κάτω από το νερό είναι ειδική για το PS5. Έχει επιπλέον λεπτομέρειες και επιπλέον συστήματα, όπως η τεχνική που αφορά τα κύματα, η οποία είναι καλύτερη σε αυτό το σύστημα.

Παράλληλα, η PS5 έκδοση θα αξιοποιεί ένα πιο κινηματογραφικό σύστημα φωτισμού, το οποίο περιορίζεται μόνο στα in-game cinematics στην PS4 έκδοση.

Ο φωτισμός στην Aloy στο PS5 έχει πολύ περισσότερη ευκρίνεια. Στο PlayStation 4 επειδή το παιχνίδι δεν τρέχει στα cutscenes, έχουμε περισσότερη επεξεργαστική ισχύ σε αυτές τις σκηνές. Με το PS5 όμως, έχουμε αρκετή επεξεργαστική ισχύ, έτσι ώστε να έχουμε αυτό το lighting rig συνεχώς διαθέσιμο. Επομένως, η Aloy δείχνει υπέροχα με αυτό το σύστημα φωτισμού που ταξιδεύει μαζί της παντού.

Τέλος, όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, η PS5 έκδοση του παιχνιδιού θα δίνει στους παίκτες τη δυνατότητα να επιλέξουν μεταξύ καλύτερης ποιότητας γραφικών ή καλύτερης απόδοσης στα 60FPS.

Μέσα από τον player που ακολουθεί παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε ολόκληρη τη συνέντευξη.

0 comment(s)

End of content

No more pages to load