Το ray-tracing έρχεται στο DOOM Eternal μαζί με NVIDIA DLSS (ΒΙΝΤΕΟ)
Η id Software σε συνεργασία με την NVIDIA παρουσίασε το μέλλον του DOOM Eternal κατά τη διάρκεια της Computex 2021. Συγκεκριμένα, η ομάδα παρουσίασε τα ray-tracing χαρακτηριστικά που θα έρθουν στο πολυβραβευμένο shooter της μέσα από μια ενημέρωση που θα κυκλοφορήσει τον Ιούνιο. Μάλιστα, είδαμε το παιχνίδι να τρέχει στην πράξη με ‘RTX ON’ και 4K ανάλυση σε μια GeForce RTX 3080 Ti. Το αποτέλεσμα σίγουρα είναι εντυπωσιακό, όπως μπορείτε να δείτε και μόνοι σας μέσα από τον player που ακολουθεί.
Παράλληλα, ανακοινώθηκε πως πέρα από ray-tracing χαρακτηριστικά, μέσα στον Ιούνιο το παιχνίδι θα λάβει και υποστήριξη για το NVIDIA DLSS.
Σε περίπτωση που δε γνωρίζετε, το DLSS για μια rendering τεχνολογία που χρησιμοποιεί έναν προηγμένο machine learning αλγόριθμο για να προσφέρει υψηλότερης ποιότητας εικόνα με μικρότερο υπολογιστικό κόστος. Το αποτέλεσμα είναι πολύ καλύτερο framerate σε υψηλές αναλύσεις, χωρίς να υπάρχει -συνήθως- κανένα αντίκτυπο στην ποιότητα της εικόνας.
Με την υποστήριξη ray-tracing χαρακτηριστικών να καταφθάνει στην idTech μηχανή γραφικών, δεν είναι απίθανο να δούμε κάτι αντίστοιχο και για τις εκδόσεις του παιχνιδιού για τις next-gen κονσόλες. Η Bethesda τις είχε ανακοινώσει εδώ και μερικούς μήνες, αλλά για την ώρα δε γνωρίζουμε τι ακριβώς θα περιλαμβάνουν, ούτε πότε θα κυκλοφορήσουν.
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.