Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Αν το Witcher 3 ήταν παιχνίδι του PS1 (ΒΙΝΤΕΟ)

Ένα ακόμη demake που εντυπωσιάζει

Θέμης Μπολτσής
Θέμης Μπολτσής

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αν το Witcher 3 ήταν παιχνίδι του PS1 (ΒΙΝΤΕΟ)

Η εισαγωγή του The Witcher 3: Wild Hunt με τον Geralt στη μπανιέρα είναι πλέον μια από τις αναγνωρίσιμες gaming σκηνές, αφού πρακτικά έχει εξελιχθεί σε meme. Έτσι, λοιπόν, ο χρήστης του YouTube Anders Lundbjörk αποφάσισε να την παρουσιάσει εκ νέου με διαφορετική προοπτική.

Συγκεκριμένα, ετοίμασε ένα demake, το οποίο όπως φανερώνει και το όνομα του, κάνει ακριβώς το αντίθετο από ότι ένα remake/remaster. Συγκεκριμένα, ο τεχνικός τομέας υποβαθμίζεται, για να θυμίζει παιχνίδι της εποχής του PlayStation 1, με ότι αυτό συνεπάγεται, όπως μικρή ανάλυση, λίγα πολύγωνα, 4:3 αναλογία οθόνης και γραφικά που τρεμοπαίζουν. Το οπτικό αποτέλεσμα είναι αρκετά πετυχημένο, αλλά δεν είναι η μόνη αλλαγή. Ο Anders έχει αλλάξει ελαφρώς, ή μάλλον πολύ, τη ροή των γεγονότων, ακολουθώντας μια άκρως χιουμοριστική τροπή που σατιρίζει τις ερωτικές περιπέτειες του Geralt και την εμμονή με το Gwent.

Advertisement

Μπορείτε να δείτε το εν λόγω βίντεο μέσα από τον player που ακολουθεί.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.