Bluepoint Games: «Σκεφτήκαμε να βάλουμε easy mode στο Demon’s Souls» 

Ο creative director του παιχνιδιού αποκαλύπτει

Bluepoint Games: «Σκεφτήκαμε να βάλουμε easy mode στο Demon’s Souls»

Το Demon’s Souls είναι χωρίς αμφιβολία από τα πιο σημαντικά launch παιχνίδια της νέας γενιάς, αφού πολλοί παίκτες που είχαν απολαύσει τους επόμενους “Soulsborne” τίτλους, είτε το προσπέρασαν στο PS3, είτε δεν το γνώριζαν καθόλου. Όπως είναι γνωστό εδώ και χρόνια, επικρατεί το «αιώνιο» debate στους fans των εν λόγω παιχνιδιών, για το αν πρέπει ή όχι να συμπεριληφθεί ένα “easy mode”.

Προφανώς, αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο από την Bluepoint Games, η οποία μέσω μιας συνέντευξης που παραχώρησε στην Washington Post, ο creative director του στούντιο, Gavin Moore, δήλωσε πως ενώ αρχικά το σκεφτόντουσαν, εν τέλει απέρριψαν την ιδέα, διότι εκτίμησαν πως θα επηρέαζε την ισορροπία του παιχνιδιού.  

Αυτό το remake είναι δουλειά μιας άλλης ομάδας. Παρόλο που κάναμε κάποιες αλλαγές, πάντα είχαμε ως στόχο να διατηρήσουμε το πνεύμα και τις προθέσεις που είχαν για το παιχνίδι οι αρχικοί δημιουργοί. Όταν στο τραπέζι έπεσε η ιδέα του easy mode, το συζητήσαμε μεταξύ μας και καταλήξαμε πως δεν είναι η θέση μας να προσθέσουμε κάτι που θα άλλαζε την ισορροπία αυτού του εκπληκτικού παιχνιδιού. Εμείς είμαστε απλά οι θεματοφύλακες.

Στη συνέχεια αναφερόμενος στα accessibility features του παιχνιδιού επισήμανε:

Συμπεριλάβαμε μια επιλογή εναλλαγής του ήχου από στερεοφωνικό σε μονοφωνικό ώστε ο ήχος να ακούγεται για εκείνους που έχουν θέμα ακοής από τα δεξιά ή τα αριστερά. Επίσης για όσους gamers έχουν αχρωματοψία προσθέσαμε τη δυνατότητα να πειράξουν από το UI τη χρωματική παλέτα. Τέλος, για τους χρήστες που είναι ευαίσθητοι σε ορισμένους τύπους κίνησης οθόνης, συμπεριλάβαμε μια εναλλαγή για motion blur και ομαλότερο κούνημα κάμερας.

Το Demon’s Souls κυκλοφορεί από τις 19 Νοεμβρίου αποκλειστικά στο PS5.

15 σχολιο(α)