Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Το Walking Dead της Telltale επέστρεψε στο Steam

Ενώ η δεύτερη και η τρίτη σεζόν ήρθε και στο Nintendo Switch

Δημήτρης Σαλαμάρας
Δημήτρης Σαλαμάρας

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Το Walking Dead της Telltale επέστρεψε στο Steam

Πάνω από ένας χρόνος έχει περάσει από το θρίλερ με το κλείσιμο της Telltale Games με αποτέλεσμα τα παιχνίδια της εταιρίας να μείνουν στον «αέρα». Το The Walking Dead το πήρε η Skybound Games, ενώ τα υπόλοιπα franchises όπως το The Wolf Among Us έμειναν με την LCG Entertainment, την εταιρία που όπως σας είχαμε μεταφέρει εξαγόρασε τα περιουσιακά στοιχεία της Telltale και κατά κάποιο τρόπο την «ανέστησε». Λόγω αυτή της κατάστασης το The Walking Dead είχε αφαιρεθεί πλήρως από το Steam, ενώ στο Nintendo Switch υπήρχαν διαθέσιμες μόνο η δεύτερη και η τρίτη σεζόν.

Ένα τέλος σε αυτή την σύγχυση έρχεται να βάλει η Skybound Games η οποία ανακοίνωσε μέσω του Twitter λογαριασμού της πως και οι τέσσερις σεζόν του παιχνιδιού επέστρεψαν κανονικά στο Steam και πλέον μπορείτε να απολαύσετε ολοκληρωμένη την περιπέτεια και στο Switch μιας και προστέθηκαν στο eShop η 2η και η 3η σεζόν που απουσίαζαν.

Advertisement

Ευχάριστα τα νέα λοιπόν σε όσους ήθελαν να παίξουν ολοκληρωμένη την εμπειρία της Telltale είτε στο Steam είστε στην κονσόλα υβρίδιο της Nintendo.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.