Πρώην υπεύθυνος BioWare μιλά για τις δυσκολίες της Frostbite Engine 

«Δεν μπορούσαμε να βρούμε το δρόμο μας»

Πρώην υπεύθυνος BioWare μιλά για τις δυσκολίες της Frostbite Engine

Μιλώντας στο Gamesindustry.biz, ο πρώην general manager της BioWare, Aaryn Flynn, εξομολογήθηκε τη δυσκολία ανάπτυξης που αντιμετώπισε ο ίδιος και η ομάδα του, δουλεύοντας με τη μηχανή γραφικών της EA, Frostbite. Ο πρώτος τίτλος του στούντιο που υιοθέτησε τη συγκεκριμένη μηχανή ήταν το Dragon Age: Inquisition το 2014. Ο Flynn συνέχισε να έχει χρέη general managemer και αποχώρησε τελικά μετά την κυκλοφορία του Mass Effect Andromeda το 2017.

Σχετικά με την Frostbite πάνω σε αυτό είπε:

Γινόταν ολοένα και πιο δύσκολο να φτιάξουμε το περιεχόμενο που ήθελε ο κόσμος με τις απαιτήσεις και τις δυστροπίες της συγκεκριμένης μηχανής. Παρόλο που είχαμε περισσότερες ομάδες και άτομα, ο ρυθμός που χτίζαμε και δημιουργούσαμε επιβράδυνε. Αδυνατούσαμε να βρούμε το δρόμο και τον ρυθμό μας. Η Frostbite σίγουρα έχει τη δυνατότητα να κάνει φανταστικά πράγματα, ωστόσο είναι εξαιρετικά ευαίσθητη σε αλλαγές και δύσκολη στη διαχείριση. Έπρεπε ως general manager να σκεφτώ αρκετές εναλλακτικές. Όταν έφυγα από την EA σκέφτηκα αρκετά αν έκανα κάτι λάθος ή κάτι που δεν μπορούσα να εντοπίσω. Τα παιχνίδια φτιάχνονται ακόμα από ανθρώπους, όσα περισσότερα εργαλεία τους δίνεις, τόσο καλύτερα κάνουν τη δουλειά τους και είναι περισσότερο δημιουργικοί. Όσα πιο πολλά καινούργια πράγματα δοκιμάζουν, τόσο πιο μπροστά πάει η βιομηχανία.

0 comment(s)