Advertisement

Η Ubisoft αφαιρεί μερικά από τα microtransactions του Ghost Recon: Breakpoint 

Τα οποία θα προσθέσει ξανά σε μελλοντική φάση

Η Ubisoft αφαιρεί μερικά από τα microtransactions του Ghost Recon: Breakpoint

Το Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint κυκλοφορεί σήμερα, 4 Οκτωβρίου, ωστόσο όσοι είχαν προβεί σε αγορά της Gold έκδοσης είχαν πρόσβαση στο παιχνίδι μερικές ημέρες νωρίτερα.  Αυτό είχε ως αποτέλεσμα πολλοί παίκτες να εκφράσουν τη δυσαρέσκειά τους για τα microtransactions του παιχνιδιού.

Έτσι, λοιπόν, η Ubisoft μέσα από τα επίσημα forums της ξεκαθάρισε τη φιλοσοφία πίσω από τα in-game αντικείμενα που μπορούν να αγοράσουν οι παίκτες. Η γαλλική εταιρία επισήμανε πως στοχεύει να προσφέρει μια δίκαια και ικανοποιητική εμπειρία στους παίκτες της, ανεξαρτήτως το πως θέλουν να βιώσουν το παιχνίδι, σε solo, co-op, PvE ή PvP.

Αναλυτικότερα, δήλωσε:

Από την αρχή, δύο παράγοντες ήταν εξαιρετικά σημαντικοί για την ομάδα:

1. Το Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint να μην περιλαμβάνει pay-to-win στοιχεία.

2. Να βεβαιωθούμε πως οι παίκτες που θα επιλέξουν να μην προβούν σε κάποια in-game αγορά, δεν θα δουν την εμπειρία τους να επηρεάζεται. Οι παίκτες δηλαδή να μπορούν να ξεκλειδώνουν skills και να έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία loot και αντικειμένων, απλώς παίζοντας το παιχνίδι.

Στη συνέχεια η εταιρία αναφέρθηκε και στα Time Savers, για τα οποία παραπονέθηκαν πολλοί. Συγκεκριμένα, τόνισε:

Γνωρίζουμε ότι στο Early Access του Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint την 1η Οκτωβρίου, ορισμένα είδη Time-Savers (πακέτα Skill Points, XP Boosters, parts bundles για προηγμένες αναβαθμίσεις όπλων) ήταν διαθέσιμα για αγορά για λίγες ώρες στο κατάστημά μας. Αυτή δεν ήταν η πρόθεσή μας και ήταν λάθος εκ μέρους μας.

Αυτά τα αντικείμενα σχεδιάστηκαν ως προαιρετικός τρόπος για τους παίκτες που θα έφταναν αργότερα στο παιχνίδι (Post-Launch), έτσι ώστε να προλάβουν όσους παίζουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να μπορούν να απολαύσουν το co-op και τις προκλητικές end-game εμπειρίες. Αυτά τα Time-Savers αφαιρέθηκαν από το κατάστημα του παιχνιδιού για την ώρα.

Τα Time-Savers δεν σχεδιάστηκαν για να παρέχουν πλεονέκτημα έναντι των παικτών που επιλέγουν να μην τα χρησιμοποιήσουν. Επιπλέον, το Ghost War PVP έχει εξισορροπηθεί προσεκτικά για να εξασφαλίσουμε ότι ανεξάρτητα από την εμπειρία σας, κανείς δεν έχει κρίσιμο πλεονέκτημα από το progression του.

Η Ubisoft ολοκλήρωσε τονίζοντας πως όντας ένα live παιχνίδι, το Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint θα συνεχίσει να εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου και η ομάδα θα ακούει το feedback των παικτών.

Το Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint είναι πλέον διαθέσιμο για PS4, Xbox One και PC.

3 comment(s)