Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Το Genesis είναι το ολοκαίνουργιο free-to-play MOBA για το PS4 [BINTEO]

Ειδικά για τους παίκτες που παίζουν σε κονσόλα

Στράτος Χατζηνικολάου
Στράτος Χατζηνικολάου

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Το Genesis είναι το ολοκαίνουργιο free-to-play MOBA για το PS4 [BINTEO]

H κινεζική ομάδα ανάπτυξης, Rampage Games, ανακοίνωσε την ημερομηνία κυκλοφορίας του Genesis, το οποίο είναι ένα free-to-play MOBA παιχνίδι για το PlayStation 4. Πρόκειται για ένα 5v5 τίτλο που ειδικεύεται στους παίκτες που ασχολούνται αποκλειστικά με τις κονσόλες.

Εκτός από τις online μάχες, το παιχνίδι διαθέτει και campaign, καθώς και πολλά modes ακόμη, με ειδικά διαμορφωμένο χειρισμό για χειριστήριο και γραφικά φτιαγμένα με την Unreal Engine 4.

Advertisement

https://i.imgur.com/iV01gr7.jpg

Το Genesis θα κυκλοφορήσει, λοιπόν, στα μέσα του Αυγούστου και πατώντας εδώ μπορείτε να μεταβείτε στην επίσημα σελίδα του τίτλου, για να αποκτήσετε το “Hero Trial Card Bundle” και 200 game credits. Για την ώρα δεν έχει ανακοινωθεί αν θα έρθει και σε άλλες πλατφόρμες πέρα από το PlayStation 4. Δείτε παρακάτω το trailer ανακοίνωσης που είχε δημοσιευθεί πριν μερικούς μήνες. 

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.