Φωτορεαλιστική ζούγκλα στην Unreal Engine 4

Χρησιμοποιεί η Quixel για τη Megascans τεχνολογία
02 Μαρτίου 2015 13:37
Φωτορεαλιστική ζούγκλα στην Unreal Engine 4

Η Quixel χρησιμοποίησε την Unreal Engine 4 για να κάνει την πρώτη επίδειξη της MEGASCANS τεχνολογίας της. Πρόκειται για μια HDR surface capture τεχνολογία που χρησιμοποιεί λεπτομερέστατα scans υλικών, με σκοπό να αποδώσει τις πιο φωτορεαλιστικές και λεπτομερέστατες επιφάνειες που υπάρχουν.

Ο καλύτερος τρόπος για να δείτε την άκρως εντυπωσιακή MEGASCANS τεχνολογία της Quixel είναι το παρακάτω tech demo, που απεικονίζει μια φωτορεαλιστική ζούγκλα με τη βοήθεια της Unreal Engine 4. 

Tags: