Πρώην developer μιλάει για τα προβλήματα των νέων κυκλοφοριών

Μέσω μίας συνέντευξης του στο Gamasutra
11 Ιανουαρίου 2015 13:36
Πρώην developer μιλάει για τα προβλήματα των νέων κυκλοφοριών

Τους προβληματισμούς του σχετικά με την εμφάνιση πολλών bugs στις νέες κυκλοφορίες "μεγάλων" παιχνιδιών εξέφρασε ο Keith Fuller, ένας πρώην βετεράνος developer της Activision. Σε μία συνέντευξη του στο Gamasutra, ο Fuller δήλωσε πως οι περισσότερες εταιρίες έχουν μη ρεαλιστικές προσδοκίες καθώς ζητούν από τους developers να παράγουν ένα φιλόδοξο project σε ένα εξαιρετικά "στενό" πρόγραμμα. Αυτομάτως, αυτό σημαίνει πως γίνονται συμβιβασμοί στην συνολική ποιότητα ενός παιχνιδιού. Επιπλέον, συμπλήρωσε τα παρακάτω:

"Αυτό είναι ένα ιδιαίτερα παλιό πρόβλημα σε ότι αφορά στο software development: Λογικοί στόχοι σε λογικά χρονικά πλαίσια. Η συνεχής ανικανότητα μας να το αντιμετωπίσουμε σωστά πηγάζει από τα προβλήματα ηγεσίας." 

Ως παράδειγμα, ο Fuller έφερε το Call of Duty: Black Ops στο οποίο εργάστηκε και ανέφερε πως το παιχνίδι ήταν σχεδόν unplayable μετά από λίγους μήνες και αυτό ευθύνεται πως ήταν "ετήσια κυκλοφορία" αλλά και στο μεγάλο ανταγωνισμό της κατηγορίας. 

Εσάς ποια είναι η άποψη σας επάνω στο συγκεκριμένο θέμα; Αφήστε το σχόλιο σας παρακάτω.

Tags: