Απελευθερώθηκε περισσότερη δύναμη για το Xbox One
Μέσα στην περίοδο των εορτών, διέρρευσε στο διαδίκτυο ολόκληρο το November 2014 SDK του Xbox One, το οποίο περιείχε κάποιες ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με την αύξηση της ιπποδύναμης του Xbox One και πως οι developers μπορούν να την εκμεταλλευτούν. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που διέρρευσε η ομάδα H4LT, οι developers έχουν πλέον πρόσβαση στον έβδομο πυρήνα της CPU του Xbox One, ο οποίος μέχρι πρότινος χρησιμοποιούνταν για όλες τις δραστηριότητες του Kinect. Απελευθερώνοντας αυτή την δύναμη τα παιχνίδια τρέχουν ομαλότερα, απλά και μόνο με την αφαίρεση των in-game φωνητικών εντολών του Kinect.
Το Digital Foundry ανέλυσε το SDK και μεταδίδει: "Αυτή τη στιγμή, το λειτουργικό σύστημα δεν ενημερώνει τον developer για το πόσο χρόνο μπορεί να διοχετεύσει από τη CPU, με αποτέλεσμα ο προγραμματισμός διαφόρων εργασιών να γίνεται μετ' εμποδίων. Αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί οι φωνητικές εντολές κατά τη διάρκεια του gameplay θα είναι κατά πολύ λιγότερες, κάτι που σημαίνει ότι το 80% του 7ου πυρήνα θα είναι διαθέσιμο ανά πάσα στιγμή. Μόνο που τη δεδομένη χρονική στιγμή, οι developers δεν θα γνωρίζουν εάν και πότε αυτή η καταχώρηση χρόνου στη CPU θα πέσει. Πρόκειται για έναν περιορισμό που αναγνωρίζεται στα χαρτιά και η Microsoft σκοπεύει να διευθετήσει σε μελλοντική ενημέρωση του SDK".
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.