Red Dead Redemption 2: Στατιστικά που θα σας αφήσουν άφωνους 

Ίσως είναι η μεγαλύτερη gaming παραγωγή όλων των εποχών

Red Dead Redemption 2: Στατιστικά που θα σας αφήσουν άφωνους

Η Rockstar Games είναι μια ομάδα που παρόλο που έχει όλα τα φώτα της δημοσιότητας στραμμένα πάνω της, δεν παραχωρεί σχεδόν ποτέ συνεντεύξεις, ενώ δεν συμμετέχει ούτε σε events όπως η E3 και η Gamescom. Ο Dan Houser, ο ένας εκ των δύο συνιδρυτών της Rockstar και ο βασικός συγγραφέας των περισσότερων παιχνιδιών έσπασε τη σιωπή του για το άκρως αναμενόμενο Red Dead Redemption 2 καθώς μίλησε σε μια σπάνια συνέντευξη στο Vulture.

Το αφιέρωμα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και σε αυτό ο Dan μιλά για διάφορες πτυχές του RDR 2, για τα καλά και τα κακά της ανάπτυξής του και άλλες λεπτομέρειες που αφορούν την ταλαντούχα ομάδα. Συγκεκριμένα, μέσα από τη συνέντευξη μαθαίνουμε μερικές αξιοθαύμαστες λεπτομέρειες για το νέο πόνημα της Rockstar που καθιστούν σαφές πως έχουμε να κάνουμε με ίσως τη μεγαλύτερη παραγωγή όλων των εποχών στην gaming βιομηχανία.

  • Πραγματοποιήθηκαν 2,200 ημέρες motion capture.
  • Το script της κεντρικής ιστορίας είναι σχεδόν 2,000 σελίδες.
  • Αν τυπώσει κανείς όλο το script και όλους τους επιπλέον διαλόγους και τοποθετήσει τις σελίδες τη μία πάνω στην άλλη, θα δημιουργηθεί μια στοίβα περίπου 2.5 μέτρων.
  • Συνολικά υπάρχουν 500,000 γραμμές διαλόγων.
  • Το παιχνίδι περιλαμβάνει 300,000 μοναδικά animations.
  • Η ομάδα εργάζεται στο παιχνίδι από το 2010. Το motion και performance capture ξεκίνησε το 2013.
  • Χρειάστηκαν 1,200 ηθοποιοί, οι 700 εκ των οποίων είχαν διαλόγους.
  • Κάθε NPC έχει περίπου 80 σελίδες διάλογου.
  • Η δημιουργία της μουσικής επένδυσης ξεκίνησε το 2015.

Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη τη συνέντευξη του Houser πατώντας εδώ. Το Red Dead Redemption 2 αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 26 Οκτωβρίου για τα PS4 και Xbox One.

24 comment(s)