Read later
  • Written by 
  • Red Dead Redemption 2: Τα gameplay πλάνα είναι καλύτερα από αυτό που περιμένατε

    Red Dead Redemption 2: Τα gameplay πλάνα είναι καλύτερα από αυτό που περιμένατε

    Η Άγρια Δύση της Rockstar αποκαλύπτεται

    Πιστή στο ραντεβού της, η Rockstar Games επιτέλους παρουσίασε τα πρώτα gameplay πλάνα του απίστευτα αναμενόμενου Red Dead Redemption II. Το βίντεο παρουσιάζει διάφορες πτυχές του παιχνιδιού και είναι από τις περιπτώσεις που τα πολλά λόγια είναι περιττά. Απολαύστε το!

    Το Red Dead Redemption II θα κυκλοφορήσει στις 26 Οκτωβρίου του 2018 για τα PlayStation 4 και Xbox One.

    Login to post comments
    Comments (53)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 19/08/2018 13:42:21

      Μου αρεσει που κάποιοι βγάζετε χολή ρε γμτ. Παίζετε αυτές τις σημερινές νεες παπά.ιες που ονομάζονται pupGayG κτλ και τόλματε να ασκείται την παραμικρή κριτική για το Red Dead Redemption;; δε έχετε καν το δικαίωμα άποψης όταν βγάζετε μενος σε ένα από τα καλύτερα παιχνίδια τις προηγούμενης γενιάς, τι σας πόνεσε και αρχίσετε κάποιοι τα αρνητικά σχόλια ? Ότι δε θα το παίξετε στο pc ;; άλλοι pc αποκλειστικά Users έβγαλαν το μενος τους μιλώντας για 30 fps ( ειμαι, κάτοχος Asus Strix 1080ti γιατί μπορώ) το γράφω και αυτό γιατί βάζετε ταμπλέτες κάποιοι, το σχόλιο αυτό είναι πολύ έντονο το έχει παρακάνει λίγο η σημερινή Gaymers??, ναι ρε φίλε δικαιώματικα γράψε αν θέλεις δεν μου αρέσει ρε παιδιά αυτό το παιχνίδι δεν είναι του γούστου μου, αλλά αναγνωρίζω την οποια ποιότητα του τίτλου,και εμένα δε μου αρέσουν αρκετοί τίτλοι που παίρνουν δικαιωματικα 10 αρια άλλο αυτό , και άλλο να προσπαθεί κάποιος για τους δικούς του μαλακισμενους λόγους να ρίξει μίσος ζήλια για ένα αριστούργημα, γιατί μιλάμε για rockstar ΡΕ θα είναι 10 αρι είτε το θέλετε είτε όχι, θα σας πονέσει η Rockstar όπως κάνει πάντα, μην περιμένετε γραφικά Uncharted 4 είναι καλά όμως που τα είδα. Αυτό το sing heil σχόλιο πιο πάνω γράφετε από έναν 35 αρι με εμπειρία στο Gaming, πως παίζετε ρε πουστη μου η σημερινή γενιά αυτά τα GayG Fornite πως τον Π λέγονται και μου ασκητε οποιαδήποτε κριτική Red dead redemption 2 αχαχουχαχαχα όχι γατάκια σταμάτηστε βγάλτε τον σκασμό επιτέλους ( Rockstar, naughty dog Cd project με το The witcher 3= εγγύηση δεν χρειάζεται να παίξεις κάτι από πριν για να πεις θα πάρει 10 αρι, δικαίωματικα το κατάφεραν αυτό, όπως θα βγει και το Last of us 2 και θα σαρώσει τα 10 αρια το πρώτο δεν το έπαιξα δεν είναι του γούστου μου, είναι για δεκαρι όμως ρε, το ξέρω όμως ρε τιμημενη, το αναγνωριζω ,μάθετε και εσείς να σεβεστε κάποια πράγματα, γιατί για τα δικά σας συμφέροντα ασκητε περίεργη κριτική που εξυπηρετεί μόνο εσάς)


      εχεις 1080ti που δεν πεφτει στα 30fps οτι και να της βαλεις πανω ακομα και σε 4k και καθεσαι και ασχολεισαι με τις "μπουρδες" απο τις κονσολες???? ναι καλα σε πιστεψαμε



      Φιλε αλλαξε αθλημα και site γιατι το μονο που κανεις ειναι να μας δειχνεις ποσο ΑΣΧΕΤΟΣ και ΑΧΩΝΕΥΤΩΣ δειχνεις καθε φορα που γραφεις ενα σχολιο εδω μεσα... αν τα πιστευεις αυτα που λες και δε το κανεις απο ζηλια η φανμποισμο τοτε εχεις τα θεματακια σου, κοιταξε το....
    • Comment Link
      SpyrosJDM
      SpyrosJDM 14/08/2018 21:08:42

      Μου αρεσει που κάποιοι βγάζετε χολή ρε γμτ. Παίζετε αυτές τις σημερινές νεες παπά.ιες που ονομάζονται pupGayG κτλ και τόλματε να ασκείται την παραμικρή κριτική για το Red Dead Redemption;; δε έχετε καν το δικαίωμα άποψης όταν βγάζετε μενος σε ένα από τα καλύτερα παιχνίδια τις προηγούμενης γενιάς, τι σας πόνεσε και αρχίσετε κάποιοι τα αρνητικά σχόλια ? Ότι δε θα το παίξετε στο pc ;; άλλοι pc αποκλειστικά Users έβγαλαν το μενος τους μιλώντας για 30 fps ( ειμαι, κάτοχος Asus Strix 1080ti γιατί μπορώ) το γράφω και αυτό γιατί βάζετε ταμπλέτες κάποιοι, το σχόλιο αυτό είναι πολύ έντονο το έχει παρακάνει λίγο η σημερινή Gaymers??, ναι ρε φίλε δικαιώματικα γράψε αν θέλεις δεν μου αρέσει ρε παιδιά αυτό το παιχνίδι δεν είναι του γούστου μου, αλλά αναγνωρίζω την οποια ποιότητα του τίτλου,και εμένα δε μου αρέσουν αρκετοί τίτλοι που παίρνουν δικαιωματικα 10 αρια άλλο αυτό , και άλλο να προσπαθεί κάποιος για τους δικούς του μαλακισμενους λόγους να ρίξει μίσος ζήλια για ένα αριστούργημα, γιατί μιλάμε για rockstar ΡΕ θα είναι 10 αρι είτε το θέλετε είτε όχι, θα σας πονέσει η Rockstar όπως κάνει πάντα, μην περιμένετε γραφικά Uncharted 4 είναι καλά όμως που τα είδα. Αυτό το sing heil σχόλιο πιο πάνω γράφετε από έναν 35 αρι με εμπειρία στο Gaming, πως παίζετε ρε πουστη μου η σημερινή γενιά αυτά τα GayG Fornite πως τον Π λέγονται και μου ασκητε οποιαδήποτε κριτική Red dead redemption 2 αχαχουχαχαχα όχι γατάκια σταμάτηστε βγάλτε τον σκασμό επιτέλους ( Rockstar, naughty dog Cd project με το The witcher 3= εγγύηση δεν χρειάζεται να παίξεις κάτι από πριν για να πεις θα πάρει 10 αρι, δικαίωματικα το κατάφεραν αυτό, όπως θα βγει και το Last of us 2 και θα σαρώσει τα 10 αρια το πρώτο δεν το έπαιξα δεν είναι του γούστου μου, είναι για δεκαρι όμως ρε, το ξέρω όμως ρε τιμημενη, το αναγνωριζω ,μάθετε και εσείς να σεβεστε κάποια πράγματα, γιατί για τα δικά σας συμφέροντα ασκητε περίεργη κριτική που εξυπηρετεί μόνο εσάς)


      εχεις 1080ti που δεν πεφτει στα 30fps οτι και να της βαλεις πανω ακομα και σε 4k και καθεσαι και ασχολεισαι με τις "μπουρδες" απο τις κονσολες???? ναι καλα σε πιστεψαμε



      Φιλε εδω και καποια χρονια που ειμαι PC gamer εχω καταλαβει οτι το hardware δεν παιζει ρολο στην εμπειρια. Απο ενα σημειο και μετα ασχολεισαι μονο με τα γραφικα και τα FPS και δεν απολαμβανεις το παιχνιδι.
    • Comment Link
      raving71
      raving71 14/08/2018 17:02:04

      Μου αρεσει που κάποιοι βγάζετε χολή ρε γμτ. Παίζετε αυτές τις σημερινές νεες παπά.ιες που ονομάζονται pupGayG κτλ και τόλματε να ασκείται την παραμικρή κριτική για το Red Dead Redemption;; δε έχετε καν το δικαίωμα άποψης όταν βγάζετε μενος σε ένα από τα καλύτερα παιχνίδια τις προηγούμενης γενιάς, τι σας πόνεσε και αρχίσετε κάποιοι τα αρνητικά σχόλια ? Ότι δε θα το παίξετε στο pc ;; άλλοι pc αποκλειστικά Users έβγαλαν το μενος τους μιλώντας για 30 fps ( ειμαι, κάτοχος Asus Strix 1080ti γιατί μπορώ) το γράφω και αυτό γιατί βάζετε ταμπλέτες κάποιοι, το σχόλιο αυτό είναι πολύ έντονο το έχει παρακάνει λίγο η σημερινή Gaymers??, ναι ρε φίλε δικαιώματικα γράψε αν θέλεις δεν μου αρέσει ρε παιδιά αυτό το παιχνίδι δεν είναι του γούστου μου, αλλά αναγνωρίζω την οποια ποιότητα του τίτλου,και εμένα δε μου αρέσουν αρκετοί τίτλοι που παίρνουν δικαιωματικα 10 αρια άλλο αυτό , και άλλο να προσπαθεί κάποιος για τους δικούς του μαλακισμενους λόγους να ρίξει μίσος ζήλια για ένα αριστούργημα, γιατί μιλάμε για rockstar ΡΕ θα είναι 10 αρι είτε το θέλετε είτε όχι, θα σας πονέσει η Rockstar όπως κάνει πάντα, μην περιμένετε γραφικά Uncharted 4 είναι καλά όμως που τα είδα. Αυτό το sing heil σχόλιο πιο πάνω γράφετε από έναν 35 αρι με εμπειρία στο Gaming, πως παίζετε ρε πουστη μου η σημερινή γενιά αυτά τα GayG Fornite πως τον Π λέγονται και μου ασκητε οποιαδήποτε κριτική Red dead redemption 2 αχαχουχαχαχα όχι γατάκια σταμάτηστε βγάλτε τον σκασμό επιτέλους ( Rockstar, naughty dog Cd project με το The witcher 3= εγγύηση δεν χρειάζεται να παίξεις κάτι από πριν για να πεις θα πάρει 10 αρι, δικαίωματικα το κατάφεραν αυτό, όπως θα βγει και το Last of us 2 και θα σαρώσει τα 10 αρια το πρώτο δεν το έπαιξα δεν είναι του γούστου μου, είναι για δεκαρι όμως ρε, το ξέρω όμως ρε τιμημενη, το αναγνωριζω ,μάθετε και εσείς να σεβεστε κάποια πράγματα, γιατί για τα δικά σας συμφέροντα ασκητε περίεργη κριτική που εξυπηρετεί μόνο εσάς)


      εχεις 1080ti που δεν πεφτει στα 30fps οτι και να της βαλεις πανω ακομα και σε 4k και καθεσαι και ασχολεισαι με τις "μπουρδες" απο τις κονσολες???? ναι καλα σε πιστεψαμε
    • Comment Link
      Fotis ORIGINAL 21
      Fotis ORIGINAL 21 13/08/2018 18:03:28
      Πω ρε μάγκες τι θα πρωτοπαρουμε τον Οκτώβρη πολλά παιχνίδια .εντάξει το παιχνίδι τα σπάει α ρε ροκσταρ μας αρρώστησες πάλι το πρώτο τρέιλερ που είχα δει δεν με ενθουσίασε αλλά τώρα αυτό που είδα πάει για day 1 είχα σκοπό να πάρω assassin creed αλλά μας την έκανε η ροκσταρ
    • Comment Link
      wOOx-2
      wOOx-2 13/08/2018 11:24:20
      Μου αρεσει που κάποιοι βγάζετε χολή ρε γμτ. Παίζετε αυτές τις σημερινές νεες παπά.ιες που ονομάζονται pupGayG κτλ και τόλματε να ασκείται την παραμικρή κριτική για το Red Dead Redemption;; δε έχετε καν το δικαίωμα άποψης όταν βγάζετε μενος σε ένα από τα καλύτερα παιχνίδια τις προηγούμενης γενιάς, τι σας πόνεσε και αρχίσετε κάποιοι τα αρνητικά σχόλια ? Ότι δε θα το παίξετε στο pc ;; άλλοι pc αποκλειστικά Users έβγαλαν το μενος τους μιλώντας για 30 fps ( ειμαι, κάτοχος Asus Strix 1080ti γιατί μπορώ) το γράφω και αυτό γιατί βάζετε ταμπλέτες κάποιοι, το σχόλιο αυτό είναι πολύ έντονο το έχει παρακάνει λίγο η σημερινή Gaymers??, ναι ρε φίλε δικαιώματικα γράψε αν θέλεις δεν μου αρέσει ρε παιδιά αυτό το παιχνίδι δεν είναι του γούστου μου, αλλά αναγνωρίζω την οποια ποιότητα του τίτλου,και εμένα δε μου αρέσουν αρκετοί τίτλοι που παίρνουν δικαιωματικα 10 αρια άλλο αυτό , και άλλο να προσπαθεί κάποιος για τους δικούς του μαλακισμενους λόγους να ρίξει μίσος ζήλια για ένα αριστούργημα, γιατί μιλάμε για rockstar ΡΕ θα είναι 10 αρι είτε το θέλετε είτε όχι, θα σας πονέσει η Rockstar όπως κάνει πάντα, μην περιμένετε γραφικά Uncharted 4 είναι καλά όμως που τα είδα. Αυτό το sing heil σχόλιο πιο πάνω γράφετε από έναν 35 αρι με εμπειρία στο Gaming, πως παίζετε ρε πουστη μου η σημερινή γενιά αυτά τα GayG Fornite πως τον Π λέγονται και μου ασκητε οποιαδήποτε κριτική Red dead redemption 2 αχαχουχαχαχα όχι γατάκια σταμάτηστε βγάλτε τον σκασμό επιτέλους ( Rockstar, naughty dog Cd project με το The witcher 3= εγγύηση δεν χρειάζεται να παίξεις κάτι από πριν για να πεις θα πάρει 10 αρι, δικαίωματικα το κατάφεραν αυτό, όπως θα βγει και το Last of us 2 και θα σαρώσει τα 10 αρια το πρώτο δεν το έπαιξα δεν είναι του γούστου μου, είναι για δεκαρι όμως ρε, το ξέρω όμως ρε τιμημενη, το αναγνωριζω ,μάθετε και εσείς να σεβεστε κάποια πράγματα, γιατί για τα δικά σας συμφέροντα ασκητε περίεργη κριτική που εξυπηρετεί μόνο εσάς)
    • Comment Link
      Petsoulis
      Petsoulis 13/08/2018 08:39:26
      Προλάβετε μερικοί να ρίξετε τη χολή σας γιατί από 26 Οκτώβρη θα κάνουμε κανά 3μηνο να ξαναμιλήσουμε. Ορίστε, πάλι κακία με κάνανε να πω :)
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 12/08/2018 20:13:53
      Παιδια το εχω δει ισως και 20 φορες το video , νομιζω ειναι με διαφορα οτι καλυτερο υπαρχει σε open world . Ισως να δουμε το πιο "ΖΩΝΤΑΝΟ" παιχνιδι ολων των εποχων (μεχρι το επομενο της R*) , χέστηκα οποιος με θεωρει υπερβολικο .
    • Comment Link
      DanteSparda
      DanteSparda 12/08/2018 19:05:56

      Αν αυτά τα gameplay πλάνα είναι καλύτερα από αυτά που περιμένατε, τότε μάλλον πολύ χαμηλές προσδοκίες είχατε.


      Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι δεν υπαρχει αλλο open world game με τετοια γραφικα στυλ λεπτομερεια και ατμοσφαιρα οποτε αυτα τα περι χαμηλων προσδοκιων πες τα αλλου



      Εγώ δεν αναφέρθηκαν ούτε στα γραφικά, ούτε στο στυλ, ούτε στην ατμόσφαιρα. Στο gameplay αναφέρθηκα φίλε.
    • Comment Link
      theristis
      theristis 12/08/2018 18:05:04
      Μια χαρά γραφικά έχει για open world παιχνίδι. Ισως αν ήταν ένα γραμμικό action adventure των 10 ωρών να είχε πολύ καλύτερα γραφικά animations κτλ. Όταν ομως έχουμε να κάνουμε με ένα πολύωρο open world παιχνίδι η δυσκολια πολλαπλασιάζεται. Το παιχνίδι φαίνεται εντυπωσιακό πάντως και από πλευρας gameplay καθιστώντας το απο τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια του 2018.
    • Comment Link
      VENOM AWAKENS GR
      VENOM AWAKENS GR 12/08/2018 16:15:25
      Μη μπερδεύετε ρε παιδιά τo gameplay με τα γραφικά. Υπάρχουν παιχνίδια των 90s με απίστευτο gameplay που κάνουν αυτά του 2018 να μην υπάρχουν καν μπροστά τους. Αυτά των 90s έτρεχαν με ελάχιστα πολύγωνα ενώ τα νέα σε 4Κ. Τι συγκρίνετε τώρα? Αν θέλει η rockstar φτιάχνει ένα γραμμικό παιχνίδι 12 ωρών και σας ρίχνει τα σαγόνια απο τα γραφικά. Αυτή είναι μόνο η ουσία? Στο rdr 2 προτιμώ οι διαθέσιμοι πόροι να χρησιμοποιηθούν σε gameplay μηχανισμούς παρά σε φωτορεαλιστικά γρασίδια.
    • Comment Link
      Teolicious
      Teolicious 12/08/2018 15:04:31
      Μερικοί είναι τόσο αχάριστοι μέχρι αηδίας.
    • Comment Link
      DiamondKing
      DiamondKing 12/08/2018 14:39:27

      Αν αυτά τα gameplay πλάνα είναι καλύτερα από αυτά που περιμένατε, τότε μάλλον πολύ χαμηλές προσδοκίες είχατε.



      Περισσότερα clicks σε cheesy τίτλους αδερφέ, το κάνουν οι πάντες χρόνια τώρα γιατί με αυτά ψαρώνει το κοινό και hyper-ετε περισσότερο.
    • Comment Link
      insane
      insane 12/08/2018 14:26:52

      Αν αυτά τα gameplay πλάνα είναι καλύτερα από αυτά που περιμένατε, τότε μάλλον πολύ χαμηλές προσδοκίες είχατε.


      Αυτο που ξερω εγω ειναι οτι δεν υπαρχει αλλο open world game με τετοια γραφικα στυλ λεπτομερεια και ατμοσφαιρα οποτε αυτα τα περι χαμηλων προσδοκιων πες τα αλλου
    • Comment Link
      DanteSparda
      DanteSparda 12/08/2018 10:02:35
      Αν αυτά τα gameplay πλάνα είναι καλύτερα από αυτά που περιμένατε, τότε μάλλον πολύ χαμηλές προσδοκίες είχατε.
    • Comment Link
      war35
      war35 11/08/2018 15:30:22
      god of war
    • Comment Link
      bravestar
      bravestar 11/08/2018 11:36:14
      Ρε παιδια μια χαρα ειναι τα γραφικα και τα τοπια δειχνουν φανταστικα...μην ξεχναμε οτι ειναι και open world.Απο αυτο που ειδα οσο αναφορα τα γραφικα ειμαι ικανοποιημενος,για τα υπολοιπα κανεις δεν μπορει να ξερει αλλα η rockstar μαζι με αλλους 2,το πολυ 3,ακομη publishers επαληθευουν παντα τις προσδοκιες.
      Ειναι πολυ πιθανο μετα απο 3,5 χρονια να αγορασω ξανα κονσολα μονο κ μονο για να παιξω red dead redemption.
    • Comment Link
      manolinio7
      manolinio7 10/08/2018 22:48:53
      Oi φωτισμοι ειναι ακρως εντυπωσιακοι και γενικα ο σχεδιασμος μου αφηνει παρα πολυ καλες εντυπωσεις.. μη ξεχνατε μερικοι οτι μιλαμε για open world κι απ οτι φαινεται απο τα μεγαλυτερα αν οχι ισως το μεγαλυτερο....
      οι επιλογες φαινονται αμετρητες και γενικα με αυτο το trailer το hype μου εχει φτασει στο θεο... αν δε σας αρεσει αυτο που βλεπετε μερικοι εδω μεσα τοτε δε μπορω να καταλαβω τι θελετε απο ενα παιχνιδι.....
    • Comment Link
      EminemUH
      EminemUH 10/08/2018 17:26:45

      Έχουμε δει και καλύτερα. Δεν καταλαβαίνω γιατί όλος αυτός ο χαμός.



      Μπορείς να μου πεις μερικά από αυτά τα "καλύτερα" ? Δεν ρωτάω ειρωνικά, απλά έχω πραγματικά περιέργεια να μάθω αν υπάρχουν τόσο καλοσχεδιασμένο κόσμοι σε άλλα video games όπως αυτόν του RDR 2, γιατί κάποιον αντίστοιχο δεν βρίσκεις εύκολα πιστεύω.
    • Comment Link
      Teolicious
      Teolicious 10/08/2018 16:07:46

      καλο ειναι αλλα χαλαρωστε λιγο.


      Ποτε δεν θα καταλάβω εσάς που γράφετε τετοια σχόλια.Τοσο δύσκολο ειναι να αφήσετε τους άλλους να χαρούν? Τοσο πολυ σας ενοχλεί που βλεπετε πολλα θετικά σχόλια? Αμαν πια.
    • Comment Link
      insane
      insane 10/08/2018 15:38:35

      Έχουμε δει και καλύτερα. Δεν καταλαβαίνω γιατί όλος αυτός ο χαμός.


      Που έχεις δει καλύτερα ;;;
    • Comment Link
      NikeFerrari
      NikeFerrari 10/08/2018 12:13:40
      Rockstar όνομα και πράμα!!!!!!!!!
    • Comment Link
      war35
      war35 10/08/2018 12:06:43
      καλο ειναι αλλα χαλαρωστε λιγο.
    • Comment Link
      darklordem
      darklordem 10/08/2018 11:01:19
      Έχουμε δει και καλύτερα. Δεν καταλαβαίνω γιατί όλος αυτός ο χαμός.
    • Comment Link
      Throrin
      Throrin 10/08/2018 10:39:22
      Μα τα κουνιστά μπαλάκια του αλόγου! Τι βλέπουν τα ματάκια μου.
    • Comment Link
      Petsoulis
      Petsoulis 10/08/2018 07:59:44
      Ελπιζω ολα τα εξτρα που προσθεσαν (εφοδιασμο με υλικα, οργανωση κατασκηνωσης, κυνηγια) να μην χαλασουν σε καποιο βαθμο την φυσικη ροη της ιστοριας κατι για το οποιο διακριθηκε το πρωτο rdr.
    • Comment Link
      Kilplix
      Kilplix 10/08/2018 07:27:05
      2:54 TREVOR ???
    • Comment Link
      AlExKaLaC
      AlExKaLaC 10/08/2018 06:11:38
      Στην rockstar δεν άξιζει να συνυπάρχει σε αυτόν το χώρο με εταιρείες όπως ea, έδωσε φάπες σε όλους μας.
    • Comment Link
      GeorgeCR7
      GeorgeCR7 10/08/2018 05:45:45
      Απλά έπος!
    • Comment Link
      Stratoulis
      Stratoulis 09/08/2018 23:16:12
      ΣΟΚ!
    • Comment Link
      Teolicious
      Teolicious 09/08/2018 22:49:50
      Και επανερχομαι παλι στο θεμα του backwards compatibility του PS5. Θα ειναι μεγαλη πατατα αν το rdr2,death stranding,detroit κ.α. δεν υποστηριζονται απο το PS5. Θελω να πιστευω οτι το PS5 θα ειναι οπως ηταν το PS4Pro για το PS4, να παιζει τα παιχνιδια του PS4 κανονικοτατα (χωρις πονηρα remaster) αλλα και να δωσει σε μερικα performance patch. Φανταστειτε να δουμε remaster GOW και Death Stranding για το PS5. Λιγο ντροπη.
    • Comment Link
      Loulaki
      Loulaki 09/08/2018 22:38:33
      so sad not for pc, for me this game will cost plus a PS4 ...
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 09/08/2018 22:22:01
      Open World Gaming .
      Οπως πρεπει να γινεται . Απο αυτα τουλαχιστον που ειδαμε στο βιντεο φαινεται να ειναι χρονια μπροστα απο οποιοδηποτε αλλο open world game.
    • Comment Link
      iordanis88
      iordanis88 09/08/2018 21:35:11
      Πέραν των γραφικών μου άρεσε πολύ η αλληλεπιδραση (A.I) που έχεις με το ολο περιβάλλον!! Ένας πολύ καλός λόγος να πάρω επιτέλους το ps4
    • Comment Link
      KTI23
      KTI23 09/08/2018 21:03:43

      Ωραιοτατο αν και δεν περιμενα αντιστοιχη περιγραφη σε gameplay vid της R


      εχει γινει ξανα στο gta online trailer


      Μαλλον δεν παρακολουθω αρκετα trailers πλεον :P
      Οπως προειπωθηκε ας βγει και μια εκδοση για υπολογιστες, οπτικα δεν ειναι κατι next gen αλλα gameplay wise φαινεται πολυ σωστο. Μπορει να μου αρεσει περισσοτερο και απο το πρωτο με το οποιο δεν ειχα ενθουσιαστει.
    • Comment Link
      Teolicious
      Teolicious 09/08/2018 20:58:51
      ΑςβγειγιαpcΑςβγειγιαpcΑςβγειγιαpc
    • Comment Link
      KosD
      KosD 09/08/2018 20:05:03

      Το παιχνίδι φαίνεται υπέροχο...αλλά έχω μια απορία όταν ο arthur αλληλεπιδρά με κάποια npcs λέει να πατήσεις R2 για να κάνει aim με το όπλο...για ποιον λόγο να σημαδεύεις με το R2? Συνήθως είναι L2 σημαδεύεις, R2 πυροβολας



      Θα μπορούσαν αν το έχουν βάλει στο R2 και όταν το πατάς λίγο να σημαδεύεις και όταν το πατάς πιο έντονα να πυροβολάει ώστε να δίνει μια αίσθηση σκανδάλης. Δεν ξέρω :P
      Μπορεί να υπάρχουν πολλά control schemes που στο ένα να είναι αντίθετα το R2 - L2
      Μπορεί να μην ισχύει και τίποτα από τα παραπάνω, είναι νωρίς ακόμα, τα button prompts αλλάζουν και τελευταία μέρα που λέει ο λόγος.

      Πάντως δείχνει εντυπωσιακό και ο κόσμος του ολοζώντανος!
    • Comment Link
      johnkop4
      johnkop4 09/08/2018 20:04:53
      Για πισι θα βγει κάποτε?

    • Comment Link
      vpiano150
      vpiano150 09/08/2018 20:01:23
      πολυ κυνηγι ψαρεμα και τετοια εχει.σαν το san andreas που με κουρασε.εγω προτιμω πιο απλα παιχνιδια οπως το πρωτο rdr.
      αν κανουν τον τελειο χειρισμο στο gameplay και δουλεψουν ολα αυτα που βαλανε ισως θα ειναι καλυτερο απο το πρωτο.κατα τα αλλα η τεχνολογια ειναι τρομερη.ROCKSTAR RULES!!!!
    • Comment Link
      kostazZzZ
      kostazZzZ 09/08/2018 19:41:07
      Το παιχνίδι φαίνεται υπέροχο...αλλά έχω μια απορία όταν ο arthur αλληλεπιδρά με κάποια npcs λέει να πατήσεις R2 για να κάνει aim με το όπλο...για ποιον λόγο να σημαδεύεις με το R2? Συνήθως είναι L2 σημαδεύεις, R2 πυροβολας
    • Comment Link
      kaligoulas
      kaligoulas 09/08/2018 19:31:21
      δεν υπαρχει...δεν μπορεις να ξεχωρισεις αν βλεπεις βιντεο η γραφικα
    • Comment Link
      spyteo
      spyteo 09/08/2018 19:28:48
      O GOD OF WAR THIS GAME Red Dead Redemption 2 IS THE GOD OF THE GAMES
    • Comment Link
      Harry T.
      Harry T. 09/08/2018 19:21:46
      Βλέπω πολλά στόματα να έχουν μείνει ανοιχτά από αυτό το gameplay trailer, αλλά εγώ τουλάχιστον δεν εντυπωσιάστηκα. Τα γραφικά έχουν βελτιωθεί τρομερά από το RDR. Το gameplay όμως δείχνει να μην έχει εξελιχθεί όσο περίμενα σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι. Αυτή την αίσθηση μου άφησε αυτή η πρώτη ματιά στο gameplay του RDR2. Θα δείξουν κι άλλα video μέχρι να κυκλοφορήσει το παιχνίδι, οπότε περιμένω να δω τί έχουν να μας παρουσιάσουν.
    • Comment Link
      Jason_Grayson
      Jason_Grayson 09/08/2018 19:19:44
      Kαλό φαίνεται,αν και δεν εχω παίξει το πρώτο το συστημα που έδειξαν με τις επιλογές φαίνεται ενδιαφέρον.
    • Comment Link
      insane
      insane 09/08/2018 19:19:28
      Το πως ανεβαζουν καθε φορα το πηχη τοσο ψηλοτερα με αφηνει παντα μαλ@κα! Τι κανανε εκει παλι.....
    • Comment Link
      Morpheas
      Morpheas 09/08/2018 18:53:53
      One game to rule them all!
    • Comment Link
      TheJunk1Monkey
      TheJunk1Monkey 09/08/2018 18:33:17
      Η Rockstar δείχνει στους υπόλοιπους πως γίνεται.
    • Comment Link
      VENOM AWAKENS GR
      VENOM AWAKENS GR 09/08/2018 18:24:25
      Έχει στυλ, ατμόσφαιρα από άλλο πλανήτη! Όσο μεγάλες και αν είναι οι προσδοκίες μου, η Rockstar πάντα κάτι κάνει και τις ξεπερνά!
    • Comment Link
      NinjaZ Gr
      NinjaZ Gr 09/08/2018 18:18:42

      Ωραιοτατο αν και δεν περιμενα αντιστοιχη περιγραφη σε gameplay vid της R


      εχει γινει ξανα στο gta online trailer
    • Comment Link
      seit
      seit 09/08/2018 18:04:28
      Ωραιοτατο
    • Comment Link
      Gandalf_
      Gandalf_ 09/08/2018 17:41:35
      To FPS φαίνεται χαμηλό πάντως. Σε κάποιες σκηνές είναι λίγο γρήγορο, αλλα γενικά φαίνεται να τρέχει στα 30fps. Γενικά πανέμορφο όμως.
    • Comment Link
      bravestar
      bravestar 09/08/2018 17:29:41
      ΩΩΩΩ....μ αρεσει αυτο που βλεπω.
    • Comment Link
      BraVeHeart
      BraVeHeart 09/08/2018 17:22:22

      Ωραιοτατο αν και δεν περιμενα αντιστοιχη περιγραφη σε gameplay vid της R



      Έχει ξαναγίνει στο παρελθόν, ουκ ολίγες φορές.

      Τώρα, όσον αφορά το trailer, προφανώς και είναι άκρως εντυπωσιακό. Τα γραφικά και ο φωτορεαλισμός, είναι απίθανα. Κάποια animations δείχνουν λίγο άγαρμπα για Rockstar του 2018, αλλά έχω την εντύπωση πως οι developers εστίασαν σε άλλους, σημαντικότερους τομείς, όπως είναι ο κόσμος και η δομή του open world στοιχείου. Τα καλύτερα ακούω και για την A.I, η οποία φαίνεται να έχει ενεργότατο ρόλο στο gameplay και στην εξέλιξη. Γενικά, νομίζω πως βρήκαμε το Goty μας. Αναμένουμε με ανοιχτές αγκάλες.
    • Comment Link
      KTI23
      KTI23 09/08/2018 17:13:22
      Ωραιοτατο αν και δεν περιμενα αντιστοιχη περιγραφη σε gameplay vid της R

    Tech & Science News