Read later
  • Written by 
  • Δυστυχώς η Nintendo Switch έκδοση του Dark Souls καθυστερεί

    Δυστυχώς η Nintendo Switch έκδοση του Dark Souls καθυστερεί

    Με την κυκλοφορία στις υπόλοιπες πλατφόρμες να παραμένει ίδια

    Όσοι περιμένατε με ανυπομονησία την Nintendo Switch έκδοση για το Dark Souls Remastered τότε θα χρειαστεί να κάνετε λίγη περισσότερη υπομονή. Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση από το Twitter της εταιρίας, από τις 25 Μαΐου, η Switch έκδοση του παιχνιδιού θα καθυστερήσει και θα καταφθάσει στην κονσόλα υβρίδιο κάποια στιγμή το καλοκαίρι του τρέχοντος έτους. Ούτε η From Software, αλλά ούτε και η ίδια η Nintendo έδωσαν κάποια εξήγηση για την καθυστέρηση του παιχνιδιού.

    Παρόλα αυτά η κυκλοφορία για τις υπόλοιπες πλατφόρμες δεν αλλάζει και έτσι το Dark Souls Remastered θα διατεθεί στις 25 Μαΐου για PS4, Xbox One και PC.

    Login to post comments
    Comments (10)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      vasilas432
      vasilas432 18/04/2018 17:44:33
      Βέβαια υπάρχει και πιθανότητα να μην θέλει η Nintendo να το κυκλοφορήσει παράλληλα με το Donkey Kong οπότε το πάει σε κενή ημερομηνία.
    • Comment Link
      o tommy to skyli
      o tommy to skyli 18/04/2018 11:19:27
      Που την είδατε την κακία ρε παιδιά...λατρέουμε την nintento...εγω προσωπικά μεγάλωσα με ενα game boy στο χέρι και ενα super nintendo που το έχω λιώσει και πλέον είμαι και κάτοχος switch...μια απορία εκφράσαμε σχετικά με το dark souls στο φορητό...καλοπροαίρετα πάντα,μακάρι να βγεί τέλειο...ποιος δεν το θέλει?
    • Comment Link
      ThemosGamer
      ThemosGamer 18/04/2018 07:20:07
      Δεν καταλαβαινω γιατι τοση κακια στα σχολια,λες και η Nintendo τους εχει κανει κατι.Και γω χαλαστηκα που θα αργησει λιγο περισσοτερο το DS αλλα δεν επαθα και τιποτα!
    • Comment Link
      Vlad_25
      Vlad_25 17/04/2018 20:05:56

      Ποιος σας ειπε οτι θελουμε Dark Souls..Μη φαει καμία ακύρωση λεει χαχα..Το οτι μπορει να θελουνε να παιζει σταθερα FPS χωρις bugs δεν παιζει ε?..



      Πέστα ρε φίλε γιατί ακόμα και τώρα, οι haters θέλουν να μας τρελάνουν. Οπτιμαιζεσιον το amiibo κάνουν και τις λειτουργίες του μιας και αυτές δεν υπάρχουν στις άλλες εκδόσεις :-p
    • Comment Link
      seit
      seit 17/04/2018 19:53:06
      Ποιος σας ειπε οτι θελουμε Dark Souls..Μη φαει καμία ακύρωση λεει χαχα..Το οτι μπορει να θελουνε να παιζει σταθερα FPS χωρις bugs δεν παιζει ε?..
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 17/04/2018 19:36:43
      Δεν περασε τα crash tests
    • Comment Link
      vasilas432
      vasilas432 17/04/2018 19:08:32
      Μπορεί να μην παίζει καλά η Blighttown
    • Comment Link
      Makis81
      Makis81 17/04/2018 19:04:24
      Μωρέ να λένε και ευχαριστώ που θα το δουν κάποια στιγμή στο Nintendo Switch Dark Souls παιχνίδι!

      Dark Souls game για το Switch είναι θαύμα και μόνο που θα έρθει, έστω και καθυστερημένα.
      Μην φάει καμία ακύρωση εγώ φοβάμαι; "όχι για μένα βέβαια" αλλά για όσους το πάρουν εκεί τουλάχιστον!!

    • Comment Link
      Under1984
      Under1984 17/04/2018 18:07:15

      Ψιλοαναμενόμενο.Εγώ πάντως ακόμα αναρωτιέμαι πως θα παίξεις dourk souls στο φορητό του πράγματος εξακολουθώ να αναρωτιέμαι εδώ στο ps4 και δυσκολευόμαστε...οψόμεθα.


      Afto akrivos anarotiemai kai ego to switch den einai antagonisteis tou ps4 kai tou x box einai i defteri konsola olon gia afto rha poulisei trela opote den xreiazetai na talaiporietai
    • Comment Link
      o tommy to skyli
      o tommy to skyli 17/04/2018 17:38:47
      Ψιλοαναμενόμενο.Εγώ πάντως ακόμα αναρωτιέμαι πως θα παίξεις dourk souls στο φορητό του πράγματος εξακολουθώ να αναρωτιέμαι εδώ στο ps4 και δυσκολευόμαστε...οψόμεθα.

    Tech & Science News