Πως θα ήταν τα αγαπημένα μας 3D παιχνίδια σε 2D οπτική;

Μια διαφορετική οπτική χάρη στο Ansel της Nvidia
16 Φεβρουαρίου 2018 06:25
Πως θα ήταν τα αγαπημένα μας 3D παιχνίδια σε 2D οπτική;

Την εποχή που κατακλυζόμαστε από 3D τίτλους με τεράστια ανοιχτά περιβάλλοντα προς εξερεύνηση, φυσιολογικό είναι να αναρωτηθεί κανείς πως θα έδειχναν όλα αυτά τα παιχνίδια εάν ήταν 2D. Χάρη στο εξειδικευμένο software για screenshots Ansel της Nvidia, κάποιοι δημιουργικοί χρήστες μας έδωσαν μια ιδέα για το πώς θα έδειχναν ορισμένοι από τους αγαπημένους μας τίτλους από μια άλλη οπτική γωνία.

Οι παίκτες χρησιμοποίησαν in-game free-roaming κάμερες, κάνοντας λήψεις από συγκεκριμένες γωνίες για να δώσουν την ψευδαίσθηση ότι πρόκειται για 2D παιχνίδια. Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα μέρος της δουλειάς τους.

Fallout 4 (2015)

Battlefield 3 (2011)

Battlefield 1 (2016)

The Witcher 3: Wild Hunt - Hearts of Stone (2015)

The Witcher 3: Wild Hunt - Hearts of Stone (2015)

Dark Souls III - The Ringed City (2016, 2017)

Mirror's Edge Catalyst (2016)

Star Wars Battlefront II (2017)

Assassin's Creed Unity (2014)

NieR:Automata (2017)

Dark Souls (2011)

Τις υπόλοιπες φωτογραφίες της λίστας, με πολλά περισσότερα παιχνίδια, μπορείτε να τις βρείτε εδώ.