Η EA κλείνει την Visceral Games των Dead Space 

Αλλάζει χέρια και μορφή το Star Wars παιχνίδι τους

Η EA κλείνει την Visceral Games των Dead Space

Η Electronic Arts ανακοίνωσε μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της πως κλείνει την Visceral Games. Πρόκειται για την ομάδα που έφερε στην αγορά την εξαιρετική σειρά Dead Space στα πλαίσια της προηγούμενης γενιάς και πιο πρόσφατα το Battlefield Hardline. Το Star Wars project στο οποίο δούλευε τον τελευταίο καιρό η ομάδα θα αλλάξει ριζικά και η ανάπτυξή του θα συνεχιστεί από την EA Vancouver.

Η EA τόνισε πως θα προσπαθήσει να ενσωματώσει όσα περισσότερα μέλη της Visceral μπορεί σε άλλες ομάδες και projects της. Στο μέλλον η εταιρία θα ανακοινώσει και τη νέα ημερομηνία κυκλοφορίας του Star Wars παιχνιδιού, η οποία αρχικά ήταν προγραμματισμένη για το οικονομικό έτος 2019.

Ακολουθεί ένα απόσπασμα από την σχετική ανακοίνωση της EA.

Το Visceral στούντιο μας αναπτύσσει έναν action-adventure τίτλο που λαμβάνει χώρα στο πλαίσια του Star Wars σύμπαντος. Στην σημερινή του κατάσταση διαμορφωνόταν ως ένα γραμμικό παιχνίδι περιπέτειας με έμφαση στην ιστορία. Κατά την διάρκεια της διαδικασίας της ανάπτυξης, δοκιμάζουμε την ιδέα του παιχνιδιού με τους παίκτες, ακούγοντας τα σχόλια τους σχετικά με το τι και με ποιον τρόπο θέλουν να παίξουν, παρακολουθώντας συγχρόνως προσεκτικά τις θεμελιώδεις αλλαγές στην αγορά. Έχει καταστεί σαφές ότι για να παραδοθεί μια εμπειρία στην οποία οι παίκτες θα θέλουν να επιστρέψουν και να απολαύσουν για πολύ καιρό ακόμα, έπρεπε να αλλάξουμε τα σχέδια. Θα διατηρήσουμε τα εντυπωσιακά γραφικά, την αυθεντικότητα στο σύμπαν των Star Wars και θα επικεντρωθούμε στο να φέρουμε στη ζωή μια Star Wars ιστορία. Αξιοσημείωτα, αλλάζουμε το παιχνίδι ώστε να είναι μια ευρύτερη εμπειρία που επιτρέπει περισσότερη ποικιλία και αποφάσεις από τους παίκτες, η οποία στηρίζεται στις δυνατότητες της Frostbite και επαναπροσδιορίζει τα κεντρικά στοιχεία του παιχνιδιού, παρέχοντας στους παίκτες μια Star Wars περιπέτεια μεγαλύτερου βάθους και ευρύτερης εμβέλειας για να εξερευνήσουν.

Αυτή η κίνηση οδηγεί σε μερικές άλλες αλλαγές:

Μια ομάδα ανάπτυξης από τα EA Worldwide Studios θα αναλάβει την ανάπτυξη του παιχνιδιού, με επικεφαλής την EA Vancouver που έχει ήδη εργαστεί στο project. Το Visceral στούντιο μας θα κλείσει σταδιακά και είμαστε στη μέση της μετατόπισης όσο το δυνατόν περισσότερων μελών της ομάδας σε άλλα projects και τμήματα της EA.

Είναι σαφές πως η EA αλλάζει την φύση του project στα πλαίσια της προώθησης των “games as a service”. Για την ώρα δεν έχει διευκρινιστεί αν η δημιουργός των Uncharted, Amy Hennig, η οποία εντάχθηκε στο δυναμικό της Visceral ως director του εν λόγω Star Wars παιχνιδιού, θα συνεχίσει να συνεργάζεται με την EA.

33 comment(s)