Read later
  • Written by 
  • PUBG: Νέο αστρονομικό ρεκόρ ταυτόχρονων παικτών

    PUBG: Νέο αστρονομικό ρεκόρ ταυτόχρονων παικτών

    Το παιχνίδι-φαινόμενο δεν σταματά πουθενά

    Τα τελευταία εικοσιτετράωρα το PlayerUnknown’s Battlegrounds έχει καταφέρει να σπάσει το ατομικό του ρεκόρ παικτών τρεις φορές, ενώ συγχρόνως έφτασε το τεράστιο ορόσημο των 15 εκατομμύρια πωλήσεων. Συγκεκριμένα, το παιχνίδι στις 9 Οκτωβρίου έφτασε σε απόσταση αναπνοής από τους 2 εκατομμύρια ταυτόχρονα συνδεδεμένους παίκτες. Πλέον και αυτό το φράγμα ξεπεράστηκε και το PUBG είναι το πρώτο παιχνίδι του Steam που κατάφερε να συγκεντρώσει τόσους πολλούς παίκτες σε μια χρονική στιγμή.

    Παρακάτω μπορείτε να βρείτε το tweet του creative director του παιχνιδιού, Βrendan Greene, ο οποίος ευχαρίστησε την κοινότητα.

    Για άλλη μια φορά θα τονίσουμε πως πρόκειται για ένα τεράστιο νούμερο που πολύ λίγα παιχνίδια έχουν καταφέρει στην ιστορία της βιομηχανίας. Μάλιστα, το PUBG δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα κανονικά και βρίσκεται σε Early Access μορφή, ενώ είναι διαθέσιμο μόνο σε μια πλατφόρμα, πράγμα που κάνει αυτά τα νούμερα ακόμη πιο εντυπωσιακά.

    Το PlayerUnknown’s Battlegrounds αναμένεται να βγει από Early Access στις αρχές του 2018, ενώ πριν το τέλος του έτους θα καταφθάσει και στα Xbox One και Xbox One X.

    Login to post comments
    Comments (14)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      thanos13plastourgos
      thanos13plastourgos 16/10/2017 14:43:45
      Μεγάλη επιτυχία το παιχνίδι αν και δεν είμαι αυτού του είδους παιχνιδιών!
    • Comment Link
      kostazZzZ
      kostazZzZ 12/10/2017 16:47:30

      Παιδιά σας αγαπάω και σας εκτιμώ αλλά γιατί κάθε μέρα ανεβάζετε και από ένα post για το κωλοπαιχνιδο?Οκ ωραίο παιχνιδάκι κτλπ αλλά σταματήστε!!! Φιλικά παντα....απλά δεν μου αρέσει να ξεπερνούμε τα όρια και να φτάνουμε στην υπερβολή ιδίως με ένα παιχνίδι που δεν θα έλεγα ότι το αξιζει...


      Και εγω εχω βαρεθει σε καθε τετοιο αρθρο να σε βλεπω να λες οτι βαρεθηκες να βλεπεις τετοιο αρθρο σε εκαψα ε;;; Σχεδοντ ο ιδο γινεται και με το Fortnite Battle Royale που ανεβαινει και αυτο πολυ γρηγορα.


      Μόλις είπα ότι θα τα αγνοήσω τα άρθρα που είναι σχετικά με το pubg τι ζόρι τραβάς εσύ τώρα? Ψάχνεις τσαμπουκα?Στο ιντερνέτ βρίσκεσαι πρέπει να περιμένεις κάθε είδους σχόλιο είτε σου αρέσει είτε οχι...ο καθένας εδώ εκφέρει την άποψη του τώρα αν είναι σωστή ή όχι δεν θα το κρίνεις εσύ νταξ?
    • Comment Link
      Cross
      Cross 12/10/2017 16:31:09
      Γιατι ανεβαζουν συνεχεια αρθρα με το παιχνιδι; Γιατι πολυ απλα ειναι gaming site και καλυπτουν την gaming επικαιροτητα. Σε οποιοδηποτε site και να μπειτε (ελληνικο ή ξενο) θα δειτε, οτι ανεβαζουν ειδησεις για το παιχνιδι σχεδον καθε μερα και οχι αδικα.

      Προκειται για ενα genre που εγινε δημοφιλες αποτομα και το συγκεκριμενο παιχνιδι εχει πετυχει απιστευτα ρεκορ που αλλα παιχνιδια εκαναν χρονια να τα πετυχουν ή δεν τα καταφεραν ποτε. Οποτε, δεν γινεται αδικα αυτος ο ντορος. Σε οσους δεν αρεσει απλα αγνοειστε το. Δεν σας αναγκαζει κανεις ουτε να μπαινετε να σχολιασετε ουτε να πατησετε κλικ στο αρθρο.
    • Comment Link
      StrikeX
      StrikeX 12/10/2017 16:15:17

      Παιδιά σας αγαπάω και σας εκτιμώ αλλά γιατί κάθε μέρα ανεβάζετε και από ένα post για το κωλοπαιχνιδο?Οκ ωραίο παιχνιδάκι κτλπ αλλά σταματήστε!!! Φιλικά παντα....απλά δεν μου αρέσει να ξεπερνούμε τα όρια και να φτάνουμε στην υπερβολή ιδίως με ένα παιχνίδι που δεν θα έλεγα ότι το αξιζει...


      Και εγω εχω βαρεθει σε καθε τετοιο αρθρο να σε βλεπω να λες οτι βαρεθηκες να βλεπεις τετοιο αρθρο σε εκαψα ε;;; Σχεδοντ ο ιδο γινεται και με το Fortnite Battle Royale που ανεβαινει και αυτο πολυ γρηγορα.
    • Comment Link
      TheJunk1Monkey
      TheJunk1Monkey 12/10/2017 15:56:52
      Όποιος δεν μπορεί να το παίξει κάθετε και κράζει, το βλέπουμε στο PUBG το είδαμε στο metroid που εκραζαν ενα logo το είδαμε μέχρι και στο Cuphead,έτσι πάει πλέον,αγνοήσετε τα άρθρα για να μην γίνεται τοξική η κοινότητα.Παιδιά συνεχίστε να ανεβάζετε άρθρα για οτι εσείς νομίζετε ότι αξίζει και αγνοήσετε τους.Επίσης Θέμη μερικοί μπορούν να γυρίσουν στα site τους και να γράφουν οτι θέλουν.
    • Comment Link
      δημήτρης.μγ
      δημήτρης.μγ 12/10/2017 15:47:35
      LOL u know??
    • Comment Link
      megathemiis
      megathemiis 12/10/2017 15:15:38
      Στόχος μας στους Unboxholics είναι να προσφέρουμε την πληρέστερη κάλυψη της gaming επικαιρότητας που μας επιτρέπουν οι δυνάμεις μας. Αν δεν σας αρέσει κάποιο παιχνίδι για τον Α ή Β λόγο μπορείτε απλά να αγνοείται τις ειδήσεις σχετικά με αυτό.
    • Comment Link
      MokilokD
      MokilokD 12/10/2017 14:07:45

      θα προσπαθήσω να τα αγνοήσω αυτά τα άρθρα όσο πιο πολύ γίνεται.Συνεχιστε την καλή δουλειά παιδιά σας αγαπάω και πάρτε όσα έχω πει φιλικά πάντα!



      Θα κανεις καλο και σε εμας αλλα και στον εαυτο σου .
    • Comment Link
      kostazZzZ
      kostazZzZ 12/10/2017 13:25:06
      Εντάξει παιδία καταλαβαινω τον ενθουσιασμό σας και ξέρω ότι το παιχνίδι έχει καταφέρει κάτι το εξωπραγματικό απλά όπως είπα έχει καταντήσει λίγο κουραστικό να βλέπω κάθε μέρα από ένα άρθρο για το παιχνίδι...θα προσπαθήσω να τα αγνοήσω αυτά τα άρθρα όσο πιο πολύ γίνεται.Συνεχιστε την καλή δουλειά παιδιά σας αγαπάω και πάρτε όσα έχω πει φιλικά πάντα!
    • Comment Link
      WhosYourDaddy
      WhosYourDaddy 12/10/2017 13:12:36

      Παιδιά σας αγαπάω και σας εκτιμώ αλλά γιατί κάθε μέρα ανεβάζετε και από ένα post για το κωλοπαιχνιδο?Οκ ωραίο παιχνιδάκι κτλπ αλλά σταματήστε!!! Φιλικά παντα....απλά δεν μου αρέσει να ξεπερνούμε τα όρια και να φτάνουμε στην υπερβολή ιδίως με ένα παιχνίδι που δεν θα έλεγα ότι το αξιζει...



      Καταλαβαίνω το point σου, αλλά το παιχνίδι σπάει ρεκόρ σχεδόν καθημερινά. Ε, αφού σπάνε ρεκόρ, αυτόματα γίνονται και άξιοι ενός άρθρου. Αν και συμφωνώ πως είναι παράξενο το να βλέπεις σχεδόν κάθε μέρα σχεδόν την 'ίδια' είδηση για το ίδιο game απλά με νέο αριθμό παικτών, δεν υπάρχει κάποιο σημείο όπου θα πούμε όλοι "ok, από εδώ και πέρα δεν μας ενδιαφέρουν τα επόμενα ρεκόρ που θα σπάσουνε" επειδή δεν ξέρει κανείς πού θα σταματήσει αυτό το τραίνο!!
    • Comment Link
      BraVeHeart
      BraVeHeart 12/10/2017 13:04:46

      Παιδιά σας αγαπάω και σας εκτιμώ αλλά γιατί κάθε μέρα ανεβάζετε και από ένα post για το κωλοπαιχνιδο?Οκ ωραίο παιχνιδάκι κτλπ αλλά σταματήστε!!! Φιλικά παντα....απλά δεν μου αρέσει να ξεπερνούμε τα όρια και να φτάνουμε στην υπερβολή ιδίως με ένα παιχνίδι που δεν θα έλεγα ότι το αξιζει...



      Την απάντηση την παίρνεις Κώστα μου, από το περιεχόμενο του παρόντος άρθρου.
    • Comment Link
      kostazZzZ
      kostazZzZ 12/10/2017 12:53:25
      Παιδιά σας αγαπάω και σας εκτιμώ αλλά γιατί κάθε μέρα ανεβάζετε και από ένα post για το κωλοπαιχνιδο?Οκ ωραίο παιχνιδάκι κτλπ αλλά σταματήστε!!! Φιλικά παντα....απλά δεν μου αρέσει να ξεπερνούμε τα όρια και να φτάνουμε στην υπερβολή ιδίως με ένα παιχνίδι που δεν θα έλεγα ότι το αξιζει...
    • Comment Link
      Tom_Avg
      Tom_Avg 12/10/2017 12:44:25
      Είμαι fan του παιχνιδιού και ακόμα έχει σκαλιά να ανέβει στις πωλήσεις,αλλά ρε Θέμη κάθε μέρα θα ανεβάζεις είδηση οτι πουλησε παραπάνω ή οτι ακόμα περισσότεροι παίκτες ηταν ταυτόχρονα συνδεδεμένοι?
    • Comment Link
      Stratoulis
      Stratoulis 12/10/2017 12:27:19
      Δεν με σταματάς, δεν με σταματάς, όσο κι αν το θες, κι αν το ζητάς...
    MSI GL

    Tech & Science News