Detroit Become Human: Ο πιο πολύπλοκος τίτλος της Quantic Dream

Νέες δηλώσεις από τον δημιουργό, David Cage
27 Οκτωβρίου 2016 13:14
Detroit Become Human: Ο πιο πολύπλοκος τίτλος της Quantic Dream

Ο οραματιστής δημιουργός David Cage παραχώρησε μια συνέντευξη στο GamesIndustry και αναφέρθηκε στον επερχόμενο τίτλο του, Detroit: Become Human. Ο ίδιος είπε πως είναι ο πιο φιλόδοξος τίτλος από κάθε άλλο παιχνίδι της Quantic Dream στο κομμάτι του σεναρίου και είπε πως του ήταν ένα τεράστιο βάρος τόσο καιρό, καθώς μόλις τελείωσε τη συγγραφή του.

Είναι ένα μεγάλο βάρος για να είμαι ειλικρινής. Μόλις τελείωσα το σενάριο του Detroit. Μου πήρε πάνω από δύο χρόνια και αυτό δουλεύοντας για έξι μέρες την εβδομάδα. Μάλλον είναι 20 φορές πιο πολύπλοκο από ότι έχουμε κάνει στο παρελθόν. Είναι πολλά για να τα αντέξει ένας εγκέφαλος. 

Έχω μια πολύ ταλαντούχα ομάδα που με βοηθάει στο να κρατάω και να μη χάνω όλα τα κλαδιά της πλοκής και να βρίσκω καλές ιδέες για το καθένα. Όταν είναι ένα μυαλό, μπορείς να έχεις τόσες καλές ιδέες μόνο σε μια μέρα. Το γεγονός πως είναι μια συνεργατική δουλειά με βοηθάει, αλλά μου αρέσει το γεγονός ότι ξεκινάει με κάτι πολύ προσωπικό.

Το Detroit: Become Human θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για τα PS4 και PS4 Pro σε άγνωστη μέχρι στιγμής ημερομηνία.