Το Titanfall 2 δεν είναι native 4Κ στο PS4 Pro

“Θα ήμουν έκπληκτος αν βλέπαμε native 4K τίτλους με AAA γραφικά”
24 Οκτωβρίου 2016 09:14
Το Titanfall 2 δεν είναι native 4Κ στο PS4 Pro

Μιλώντας στο Stevivor, ο executive producer του  Titanfall 2, Drew McCoy, αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομερείς σχετικά με τις βελτιώσεις που θα έχει ο τίτλος στο PS4 Pro. Το παιχνίδι δεν θα τρέχει σε native 4K ανάλυση, αλλά αντιθέτως θα χρησιμοποιεί ένα dynamic resolution scaling σύστημα, ρίχνοντας την ανάλυση στα απαιτητικά σημεία, για να διατηρείται σταθερό το Framerate.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του ακολουθούν παρακάτω, μεταφρασμένες στα ελληνικά.

Δεν είναι native 4K και θα ήμουν έκπληκτος αν βλέπαμε native 4K παιχνίδια με AAA επιπέδου γραφικά στο άμεσο μέλλον. Απαιτεί πάρα πολύ περισσότερη επεξεργαστική ισχύ. Χρειάζεται απίστευτους πόρους από την κάρτα γραφικών για να γίνει αυτό.

Συγκεκριμένα, μιλώντας για τις βελτιώσεις που θα δούμε στο παιχνίδι ανέφερε:

Είναι ένα PS4, το οποίο είναι πιο γρήγορο. Καταφέραμε να βελτιώσουμε την ανάλυση, να έχουμε σκιές με καλύτερη ανάλυση και ενδεχομένως περισσότερα particles. Το frame rate είναι επίσης πιο σταθερό. Έχουμε dynamic resolution scaling σε όλες τις κονσόλες για να διατηρούμε τα 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο, αλλά η ανάλυση πέφτει λιγότερο συχνά στο PS4 Pro.

Το Titanfall 2 αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 28 Οκτωβρίου, με το PS4 Pro να ακολουθεί στις 10 Νοεμβρίου.