Δεν θα "τρέχει" σε native 4K το Horizon: Zero Dawn  

Η Sony θα μιλήσει περαιτέρω για τα specs του PS4 Pro στο μέλλον

Δεν θα

Έπειτα από το PlayStation Meeting 2016, ο managing director της Guerrilla Games, Herman Hulst και ο art director του Horizon: Zero Dawn, Jan-Bart Van Beek, μίλησαν περισσότερο για το PlayStation 4 Pro και τις νέες δυνατότητες που δίνει το αναβαθμισμένο σύστημα στους δημιουργός.

Συγκεκριμένα, στην ερώτηση αν τα assets του Horizon: Zero Dawn γίνονται render σε 4K ανάλυση στο PlayStation Pro, η απάντηση του Van Beek ήταν η εξής:

Δεν τρέχει σε native 4K ανάλυση. Ωστόσο οπτικά είναι τόσο κοντά που δεν θα μπορείτε να παρατηρήσετε την διαφορά με το φυσιολογικό ανθρώπινο μάτι.

Στην συνέχεια επισήμανε πως ο αρχιτέκτονας του PS4, Mark Cerny, θα μιλήσει πιο αναλυτικά σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του PS4 Pro στο μέλλον. Για την ώρα δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα κάποια ειδική εκδήλωση, ωστόσο περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την παρουσίαση του Cerny αναμένεται να ανακοινωθούν στο μέλλον.

Ροη ειδησεων