Την αποχώρηση του από την Sony μετά από τέσσερα ολόκληρα χρόνια ανακοίνωσε μέσα από τον επίσημο Twitter λογαριασμό του, ο Adam Boyes. Ο ρόλος του όλα αυτά τα χρόνια στην ιαπωνική εταιρεία ήταν αυτή του Αντιπροέδρου Σχέσεων developers και publishers για το PlayStation τμήμα, κάτι που σημαίνει πως συνεργαζόταν στενά με third-party publishers και developers για να κυκλοφορήσουν τα παιχνίδια τους στις κονσόλες της Sony.
Ο Adam δήλωσε πως ήταν μία πολύ δύσκολη απόφαση και πως από εδώ και στο εξής θα βρίσκεται στο χώρο ως ανεξάρτητος developer, καθώς θέλει να μπει στο κόσμο του game development. Πριν από την συνεργασία του με την Sony, ο Adam Boyes είχε εργαστεί στην EA Canada, Midway και Capcom.
Must Read
UH RADAR | PlayStation 6 το 2027; Και αν ναι, πόσο θα κοστίζει μετά το "σοκ" του Steam Machine;
GTA 6: "Παίζει καλύτερα στο PS5" - Επίσημη ανακοίνωση Rockstar & PlayStation
PlayStation: Επιβεβαιώνει το οριστικό τέλος για τα single-player παιχνίδια του στο PC