Ήταν κάτι που το υποπτευόμασταν, μόνο που τώρα επιβεβαιώθηκε από την ίδια την ΕΑ. Το αφεντικό της εταιρίας, Patrick Soderlund, αναφέρθηκε σε ένα από τα μεγάλα αγκάθια του Star Wars Battlefront, που ήταν η έλλειψη ενός campaign mode. Όπως αποκάλυψε ο Soderlund, το Battlefront έπρεπε να βγει την ίδια περίοδο με την έβδομη ταινία "The Force Awakens", ώστε να έχει το "μεγαλύτερο δυνατό αντίκτυπο" και για αυτό η απόφαση να μην υπάρξει single-player campaign έγινε συνειδητά.
Επίσης, ο ίδιος δήλωσε πως αν και ήταν μια εμπορική επιτυχία δεν είναι ευχαριστημένοι με τη βαθμολογία του τίτλου στο Metacritic, η οποία βρίσκεται στο 75 και είναι κάτι που θέλουν να διορθώσουν με το sequel. Ήδη ξέρουμε ότι το Star Wars: Battlefront 2 θα εστιάζει στους χαρακτήρες και τις τοποθεσίες της νέας τριλογίας ταινιών.
Tags
Must Read
Το Jurassic World: Dominion είναι η πιο ακριβή ταινία στην ιστορία!
Απoλύσεις στην ομάδα του Batlefield 6, παρά την εντυπωσιακή του εμπορική πορεία
Οι μέτοχοι της EA ενέκριναν την πώληση των $55 δισεκατομμυρίων